انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: موبایل جدید نوکیا بصورت خمیری + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت نوکیا در اجلاس جهان نوکیا ۲۰۱۱ ابزار قابل انعطاف و تمام لمسی را رونمایی کرد که تنها می‌توان آن را به واسطه خمیدن یا پیچاندن کنترل کرد.
فناوری چند لمسی سطح واسط میان کاربر و ابزارهای الکترونیک را متحول کرده است و در صورتی که محققان شرکت نوکیا به راه خود ادامه دهند، ابزاری قابل حمل که نسبت به شکل انحنایی که به آن داده می‌شود قابل کنترل است، می‌تواند تحول بعدی در این صنعت به شمار رود.
این شرکت فنلاندی در اجلاس سالانه جهان نوکیا ۲۰۱۱ در کنار گوشی‌های جدیدش، ابزاری به نام “ابزار کینکت نوکیا” را رونمایی کرده است که از نمایشگری قابل انعطاف برخوردار است.
این ابزار باید با دو دست گرفته شود و با پیچاندن آن می‌توان وارد فایلهای موسیقی یا پوشه‌های تصویری شد. با فشردن و خمیدن آن به داخل می‌توان بر روی تصاویر بزرگنمایی کرد یا موسیقی را پخش کرده و یا از پخش آن جلوگیری کرد.
 با اینکه این ابزار، ابزار رایانه ای واقعی با نمایشگر OLED واقعی است، محصولی واقعی به شمار نمی‌رود که بتوان آن را امروز خریداری کرد. ساخت این ابزار از دو سال پیش آغاز شده با این همه هنوز به مرحله ای نرسیده که بتوان آن را محصولی کامل عنوان کرد.موبایل جدید نوکیا بصورت خمیری + عکس 1
وووو من خودم 100تا از این خمیریاش دارم :498: