انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اپل بزرگترین تولیدکننده اسمارت فون در سال 2011 شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گروه خبری GSM: شرکت تحقیقاتی Canalys در گزارش جدید خود توضیح داد که در فصل چهارم سال 2011 میلادی در مجموع 37 میلیون دستگاه انواع گوشی هوشمند آیفون فروخته شده تا بر این اساس شرکت اپل از دو رقیب سرسخت خود در این بازار پیشی بگیرد.
اپل بزرگترین تولیدکننده اسمارت فون در سال 2011 شد 1
به گزارش ایستنا، اپل در سال 2011 میلادی در مجموع 93.1 میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه بازار کرد تا بر این اساس عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان را از آن خود کند. پس از آن شرکت سامسونگ با 91.9 میلیون دستگاه و نوکیا با 77.3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند قرار گرفتند.

شرکت نوکیا که برای نخستین بار گوشی هوشمند را اختراع و آن را به بازار جهانی معرفی کرد، از زمان ورود آیفون یعنی حدود 5 سال قبل محبوبیت خود را نزد کاربران جهانی از دست داد و از ابتدای فوریه سال جاری با تغییر سیستم‌عامل اصلی خود از سیمبین به ویندوزفون می‌کوشد محبوبیت از دست رفته را برگرداند.

شرکت اپل به دنبال عرضه مدل جدید گوشی هوشمند خود در اکتبر 2011 همچنان محبوبیت بالایی نزد کاربران جهانی دارد. طبق آمار موجود در فصل پایانی سال قبل سامسونگ 35.3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را وارد بازار جهانی کرد و در مقابل نوکیا 19.6 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به دست کاربران جهانی رساند که این رقم کاهش 31 درصدی عرضه گوشی‌های هوشمند نوکیا را نشان می‌داد. در مقابل طی دوره زمانی یاد شده عرضه گوشی‌ هوشمند آیفون رشد 128.1 درصدی را پیش‌روی خود دارد.