انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تلفن همراه + پلی‌استیشن در یک گوشی جدید !!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
باور کردن اینکه آنچه که ما در حال دیدن آن هستیم، سخت است اما به شما اطمینان می‌دهیم که این تصویر حقیقت دارد و این همان تلفن همراه پلی‌استیشنی است که شما مدت زیادیست که انتظار آن را می‌کشید.

همانگونه که ما پیش از این برنامه سونی اریکسون برای عرضه تلفن همراه پلی‌استیشنی خبر داده بودیم این تلفن همراه بزودی به بازار عرضه خواهد شد.

بنا بر این گزارش این تلفن همراه به سیستم عامل آندروید ۳ (شیرینی زنجبیلی) مجهز است و در فروشگاه‌های رسمی سونی عرضه خواهد شد که طبعا به شما اجازه خواهد داد به راحتی آن را سفارش داده و حتی بازی‌های آن را به راحتی دانلود و نصب کنید و از جدیدترین بازی‌های پلاتفرم آن آگاه شوید.



این تلفن همراه به پردازنده یک گیگاهرتزی کوآلکام (Qualcomm MSM8655) پردازنده‌ای که پیش از این در تلفن همراه G2 بکار رفته بود اما با ۲۰۰ مگاهرتز سرعت پردازش بیشتر، مجهز است و از یک گیگابایت رم داخلی و صفحه نمایشی مابین ۳٫۷ تا ۴٫۱ اینچ برخوردار است.



این مدل تقریبا با تصاویری که پیش از این از ان انتشار یافته بود برابری می‌کند و از صفحه نمایش لمسی بزرگی بر روی خود و از دکمه‌هایی کاملا شبیه محصولات خانواده پلی‌استیشن برخوردار است اما تنها تفاوت ان این است که به جای برخورداری از درگاه کارت حافظه مموری استیک، درگاه کارت حافظه میکرو اس.‌دی بر روی ان تعبیه شده است.



تلفن همراهی که شما در این تصاویر مشاهده می‌کنید تنها نمونه آزمایشی این تلفن همراه هستند و طراحی ظاهری آن نهائی نشده است و به نظر می‌آید انتظار عرضه این تلفن همراه در سال ۲۰۱۱ انتظاری خوشبینانه‌تر و واقعی‌تر باشد.
تلفن همراه + پلی‌استیشن در یک گوشی جدید !! 1