انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 3گوشی موبایل ساده با امکانات خوب ! + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شاید شما از جمله کسانی باشید که حوصله سر و کله زدن با گوشی های پرامکانات و لمسی امروز را نداشته باشید و ترجیح بدهید از تلفن همراه به جای موجودات چند کاره تنها برای مکالمات روزانه استفاده کنید. این مطلب به شما کمک می کند تا در بازار ایران یک گوشی ساده اما به روز را تهیه کنید.
نوکیا101
3گوشی موبایل ساده با امکانات خوب ! + عکس 1
نوکیا 101 با وزن 69.6 گرم از جمله مدل های نوکیا است که علیرغم امکانات اندکی که دارد اما طرفداران زیادی داشته به طوری که درکنار پرفروش ترین گوشی های نوکیا قرار گرفته است. این مدل گوشی نوکیا از معدود مدل هایی است که شرکت نوکیا ویژگی دو سیم کارت را برای آن در نظر گرفته است. رادیو fm و چراغ قوه تنها امکانات این گوشی پرطرفدار نوکیا است. شما با هزینه ای در حدود 35 هزار تومان می توانید مالک یکی از این گوشی ها شوید.

نوکیا C1-01

3گوشی موبایل ساده با امکانات خوب ! + عکس 1
این مدل از نوکیا را با هزینه ای در حدود 70هزار تومان می توانید تهیه کنید. گوشی که علیرغم ظاهر زیبای آن امکانات جانبی زیادی ندارد. بدون شک این مدل گوشی برای افرادی طراحی شده که نیاز به امکانات زیاد گوشی های هوشمند نداشته اما آنقدر ها هم به سادگی گوشی های بدون امکانات فکر نمی کنند. دوربین VGA این گوشی تنها برای افرادی است که می خواهند دفترچه تلفنی با قابلیت عکس داشته باشند و توقع زیادی از آن نمی رود. رنگ های مختلف، بلوتوث، قابلیت ضبط برنامه های رادیویی از مهمترین امکانات جانبی این مدل نوکیا است.

نوکیا X2

3گوشی موبایل ساده با امکانات خوب ! + عکس 1
نوکیا X2از آن دست گوشی هایی است که با امکانات بالا و هزینه پایین فقط و فقط برای جذب مشتری طراحی شده است. مشتری هایی که علاقه ای به سختی کار با گوشی های هوشمند و لمسی را ندارند. این گوشی ساده و زیبا به یک دوربین پنج مگاپیکسلی ، کیفیت صدای عالی به همراه اسپیکرهای استریو ، کلیدهای اختصاصی موسیقی و آنتن داخلی رادیو اف ام مجهز است. مهمتر از همه این ویژگی ها شما با هزینه ای در حدود 130 هزار تومان می توانید تمامی این امکانات مناسب برای یک گوشی کاربردی را بدست آورید.
خدا بیامرزه این قیمتا مال زمانیه که دلار 1200 تومن بود نه الانBig Grin
الان که این قدر نیست
واHuh
هآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه قدرجالبHuh
خوآبت بخیر...
تموم شُد...
(14-07-2014، 8:55)etrisa** نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
خوآبت بخیر...
تموم شُد...
چی؟