انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: روز تولد سلنا گومز سوژه دست رسانه ها شد !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عصبانیت سلنا گومز در روز تولدش به خاطر سوالاتی که در مورد جاستین بیبر از او پرسیده شد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روز تولد سلنا گومز سوژه دست رسانه ها شد ! 1

"سلنا گومز" در حالی تولد 21 سالگی اش را جشن گرفت که حواشی زیادی را به دلیل جدایی اش از جاستین بیبر به همراه داشت. محبوبیت سلنا گومز به خاطر چهره معصوم و صدای زیبایش بسیار زیاد است و همین امر سبب شد تا در روز تولدش خبرنگاران زیادی به صورت آنلاین و حضوری خواستار مصاحبه با او باشند. در این میان اتفاقی که میان او و یک خبرنگار محلی از برنامه ای تلویزیونی رخ داد باعث شد تا او در روز تولدش نیز سوژه رسانه ها باشد.
او که در به صورت آنلاین مهمان یک  برنامه تلویزیونی بود بعد از اینکه خبرنگار از او در مورد جاستین بیبر سوال کرد، اندکی سکوت کرده و با حالتی عصبی مصاحبه را نیمه تمام رها کرد.

 
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روز تولد سلنا گومز سوژه دست رسانه ها شد ! 1

خبرنگار با اشاره به رفتارهای ناشایست جدید جاستین بیبر از او سوال کرد : با توجه به اینکه شما مدت زمان زیادی را به عنوان دوست نزدیک جاستین در کنارش حضور داشتید آیا مسئله ای در مورد او وجود دارد که ما نمیدانیم و یا متوجه آن نبوده ایم. بعد از مطرح شدن این سوال سلنا مدتی سکوت کرده و با لبخندی عصبی ارتباط را قطع کرد.
او در جواب به سوالی که از وی پرسیده شد در ارتباط با اینکه آیا حاضر است مجددا رابطه اش را با جاستین بیبر از نو آغاز کند پاسخ منفی داد و افزود: زمانیکه ما آشنا شدیم من تنها 18 سال سن داشتم و حاضر نیستم تجربه ای را دوبار تکرار کنم.

کلا این خواننده ها سر هرچی میشن سوژه
چهههههه