انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اپل و گوگل در حال برنامه ریزی جهت ساخت نوعی متفاوت از موبایل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گروه خبری GSM: بر اساس شایعات منتشر شده در اینترنت، شرکت های اپل و گوگل هر کدام به صورت جداگانه در حال توسعه پروژه جدیدی هستند که هدف آن تولید تلفن های همراه قابل پوشیدن است. منظور از پوشیدن یک دستگاه، این است که طوری طراحی شود که همواره به شما متصل باشد.
مسلما استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها در سال های آینده رشد بیشتری خواهند داشت. به این ترتیب ممکن است هر کاربر مجبور به حمل چندین دستگاه باشد.با این تفاسیر شرکت ها باید به دنبال روش هایی باشند که حمل دستگاه ها را ساده تر کنند. یک روش ساده برای حمل گوشی های موبایل این است که تلفن هوشمند خود را بپوشید. به طور مثال Smart Phone خود را مانند ساعت به مچ دست خود ببندید تا مجبور نباشید برای مشاهده نمایشگر گوشی، آن را از جیب خود در بیاورید.


به گزارش زوم ایت، گزارش ها حاکی از این است که پژوهشگاه های محرمانه Google و اپل بر روی طرح کامپیوتر های قابل پوشیدن تمرکز کرده اند. Apple پیشتر امکان موفقیت این پروژه را با استفاده از طراحی آیپاد نانوی ساعتی، سنجیده بود.

یکی از ایده های فوق العاده جذاب اپل که ممکن است در آینده نزدیک وارد مغازه ها شود، آیپادی با شیشه منحنی است که بر روی مچ دست بسته شده و مجهز به دستیار صوتی Siri است.