انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پرطرفدارترین برند های تلفن همراه و سیستم عامل ها در کشور هند کدام ها هستند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گروه خبری GSM: در حالی که نوکیا در بسیاری از بازارهای جهانی سهم زیادی از دست داده و میزان سهمش از بازار به شدت کاهش یافته، تحقیقات نشان داده که این برند فنلاندی در بازار تلفن همراه هند هنوز هم جایگاه شماره یک را دارد.

به گزارش موبنا، بنابر گزارش IDC، میزان فروش گوشی تلفن همراه در هند طی سه ماهه سوم سال با 12 درصد رشد نسبت به سه ماهه قبل از آن همراه شد.

در طول سه ماهه سوم سال 2011 در هند 47 میلیون دستگاه گوشی به فروش رسید.

میزان فروش گوشی های دوسیمکارته نیز با رشد 25 درصدی نسبت به سه ماهه دوم سال همراه بود.

به این ترتیب میزان فروش گوشی های نوکیا با رشد 7 درصدی همراه شد، این در حالی است که سامسونگ موفق به افزایش فروش پنج درصدی گوشی های هوشمندش شد.

میزان سهم نوکیا در بازار 31 درصد برآورد شد، در حالی که سامسونگ با 17 درصد سهم در جایگاه دوم قرار گرفت.

گفتنی است در این بازار نوکیا در بخش گوشی های هوشمند هنوز هم با 35 درصد سهم جایگاه نخست را در اختیار دارد و سامسونگ با 26 درصد رتبه بعدی را به خود اختصاص داده است.

فروش گوشی های هوشمند در هند با افزایش 21 درصدی نسبت به سه ماهه دوم سال همراه بوده و فصل به فصل رشد 51 درصدی را تجربه می کند.

در بازار سیستم عامل ها، سیمبیان در بازار هند حرف اول را می زند و آندرویید با رشد فوق العاده ای در جایگاه بعدی قرار گرفته است، اما پلاتفورم iOS اپل با سهم 3 درصدی در رتبه سوم بازار سیستم عامل های موبایلی هند قرار گرفته است.

در این بازار، برندهای چینی و هندی Spice و MAXX به ترتیب با 34 و 10 درصد سهم، جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده اند.