انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی سه مدل جدید گوشی تلفن همراه توسط نوکیا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروز شرکت نوکیا سه مدل طراحی شده برای موزیک را معرفی کرد .
این مدلها عبارتند از Nokia 5300 XpressMusic, Nokia 5200 and Nokia 3250 XpressMusic . مدلهای سری XpressMusic برای رقابت با مدلهای سری واکمن شرکت سونی اریکسون طراحی شده اند .
برای اتصال آن به هر نوع هدفون و شکاف مموری کارد می باشند . هر سه مدل به همراه نرم افزار مدیریت نوکیا برای اتصال گوشیهای این سری دارای کلیدهای اختصاصی برای دسترسی سریع و آسان به موزیک و تبدیل کننده 3.5 میلیمتری همراه گوشی به کامپیوتر عرضه می شوند .

در صدر این سری مدل Nokia 5300 XpressMusic قرار دارد . علاوه بر تواناییهای چند رسانه ایی دارای شکاف مموری کارد و رادیوی FM و صفحه نمایش 2 اینچی TFT و با کیفیت QVGA و دوربین 1.3 مگاپیکسل و قابلیت عملکرد در سه باند و دارای EDGE و GPRS و بلوتوث و USB می باشد .

قیمت تقریبی این مدل حدود 250 یورو بدون مالیات است .

مدل 5200 یک مدل لغزشی مقرون به صرفه از نظر اقتصادی است . علاوه بر امکانات مناسب برای اجرای موزیک این مدل دارای دوربین VGA و رادیوی استریو FM و شکاف مموری کارد و قابلیت عملکرد در سه باند و دارای GPRS و بلوتوث و اینفرارد و USB است .

قیمت تخمینی آن بدون مالیات 200 یورو است .

مدل آخر مدل 3250 طراحی شده برای موزیک است . این مدل علاوه بر تغییرات ظاهری قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 2 گیگا بایت را داراست .
قیمت تخمینی این مدل حدود 400 یورو بدون مالیات است .

انتظار می رود هر سه مدل طی هفته های آتی وارد بازار شوند .