انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ارسال کنندگان پیامک های فارسی تشویق می شوند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گروه خبری GSM: معاون نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات سیار، گفت: همراه اول درصدد اجرای یک مکانیزم تشویقی برای مشترکانی است که به ارسال پیام کوتاه به زبان فارسی اقدام می کنند.

"محمد حسین فلاح اصغری" معاون نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات سیار در گفت وگو با موبنا ادامه داد:شرکت ارتباطات سیار فعالیتی راشروع کرده چنانچه کاربران همراه اول، پیام کوتاه فارسی ارسال کنند مجموعه ای مزایا و یا یک مکانیزم تشویقی برای آنها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد : همراه اول در نظر دارد تا با استفاده از این مکانیزم تشویقی کاربران را برای ارسال بیشتر از پیام کوتاه فارسی سوق دهد.

این مقام مسئول با بیان این که شرکت ارتباطات سیار برنامه های خاصی را برای تحقق این حرکت در نظر گرفته است ، ادامه داد: سازندگان مراکز SMS در حال انجام برخی عملیات هستند و طرح هایی در این زمینه پیش بینی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مراکز SMS امکان تشخیص ارسال پیام کوتاه به زبان فارسی و یا انگلیسی وجود دارد، گفت: این موارد به مسائل فنی مربوط می شود و با توجه به کدینگ، نوع پیام کوتاه به زبان فارسی و انگلیسی قابل تشخیص است.

به گفته فلاح اصغری امكان ارسال پیام کوتاه به زبان فارسی علاوه بر افزايش كارايي ، جذابيت اين سرويس و كمك به گسترش كاربرد آن، گامي در جهت بومي شدن و جذب فناوري‌هاي نوين ارتباطي در كشور ما تلقي خواهد شد.
ما که کارمون اس بازیه ولی اصلا تشویقی ندیدیم
من روزی دویس سیصد تا اس فارسی میدم اما خبری نیست
SmileSmileSmileSmileSmile

خوبه.ممنون

ConfusedConfusedConfusedConfusedConfusedConfused
مجبورم پیام مزخرف بدم تا ۲۰ تام پر بشهTongue
تشویقاتا رو نگاه کن تورو خدا یعنی فرهنگ ایران زمین اینقدر پایینه که هم چین کاری باید بکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ UndecidedUndecidedSleepySleepy