انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دو گوشی برتر 2008-2007 اروپا معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دو گوشی برتر 2008-2007 اروپا معرفی شد

مجمع صوت و تصویر اروپا (EISA) جایزه بهترین گوشی 2008-2007 را به U700 سامسونگ داد و N95 نوکیا را نیز برترین گوشی چندرسانه‌ای شناخت.

SGH-U700سامسونگ یکی از مدل‌های سری II اولترا (Ultra) است که امکانات متنوع ارتباطی و چندرسانه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند و بدین منظور مجمع مشورتی U700, EISA را به‌عنوان مدل برتر 2008-2007 معرفی کرده است.

از دیگر مزایای این گوشی، پشتیبانی از فناوری

HSDPA با سرعت انتقال داده 6/3 مگابیت در ثانیه و فناوری انتقال داده UMTS است که آن را به‌عنوان کاندیدای مناسب برای برترین گوشی معرفی می‌کند. دلیل دیگر انتخاب U700 در میان باقی گوشی‌ها، قابلیت‌های چندرسانه‌ای آن است که بازی و سرگرمی‌های مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و همچنین دارای دوربین 2/3مگاپیکسل و فناوری فشرده‌سازی صوت نیز هست. نکته جالب توجه دیگر در مورد U700، تغییر صفحه نمایش به‌طور اتوماتیک در هنگام سفر است.

تمامی این قابلیت‌ها، U700 را از حد میانگین بالاتر برده و شانس انتخاب به‌عنوان برترین گوشی را به او داد.

دکتر دیوید استیل، مدیر شبکه‌های ارتباطی تجاری سامسونگ درباره این جایزه می‌گوید: ‌خیلی خوشحالم که این جایزه از طرف EISA نصیب شرکت ما شده است. این موفقیتی عظیم برای افزایش درک و شناخت ما نسبت به بازار اروپا است تا پس از این نیز گوشی‌هایی مطابق با نیاز آنها تولید کنیم.

N95 نوکیا گوشی دیگری است که توانسته جایزه برترین گوشی چندرسانه‌ای سال اروپا را از آن خود کند.

رقابت بین N95 نوکیا و iphone اپل بسیار سخت و نفس‌گیر بود و زمان زیادی را از مجمع EISA گرفت، تا اینکه بالاخره تصمیم بر آن شد که جایزه برترین گوشی چندرسانه‌ای به این شرکت فنلاندی اهدا شود، شاید یکی از مهم‌ترین دلایل هم این بود که iphone اپل هنوز وارد بازار اروپا نشده است.

جوناس گیوست (Jonas Geust)، مدیر بخش بازیگران سری N نوکیا می‌گوید: این جایزه تاییدی به استراتژی درستی ا

ست که در پشت پرده سری N وجود دارد ما قصد داریم بالاترین کارآیی چندرسانه‌ای را در قالب این گوشی‌ها به مردم ارایه دهیم.

مسوولان EISA نیز درباره این جایزه می‌گویند: N95 بهترین انتخاب بود فقط کافی است این گوشی را در دست بگیرید و این ابزار نوآورانه ارتباطی را لمس کنید آن وقت است که می‌بینید بهترین ابزار برقراری ارتباط دایمی را در اختیار دارید و با دنیایی که شما را احاطه کرده، همگام هستید.جایزه مجمع EISA یک جایزه معتبر است که 50 کارشناس از نشریات مختلف از 19 کشور اروپا درباره آن نظر می‌دهند و اهدای جوایزشان به 5 گروه صوت، ویدیو، تئاتر خانگی، عکاسی و موبایل تقسیم می‌شود
یادشون بخیرBig Grin