انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: محبویت دو گوشی سامسونگی بیشتر از آیفون در آمریکا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بر طبق گزارشی که موسسه رضایتمندی مشتریان در امریکا منتشر کرده است دو گوشی سامسونگ توانستند در صدر جدول رضایتمندی مشتریان در این لیست قرار بگیرند.
 
به گزارش جی اس ام این دو گوشی یکی گلکسی اس 3 و دیگری گلکسی نوت 2 هستند که توانستند بالاتر از آیفون 5 بایستند، به این نکته باید اشاره کنیم که این نظر سنجی در ماه مارس قبل از معرفی گلکسی اس 4 انجام شده است.
 
در این نظر سنجی گلکسی اس 3 توانسته نمره 84 از 100 را کسب کند و در رتبه اول بایستد در حالی که گلکسی نوت2 توانسته نمره 82 از 100 را به دست آورد و در مقام دوم بایستد. اما محصول قدیمی اپل یعنی آیفون 4S نیز توانسته با کسب نمره 82 از 100 در کنار گلکسی نوت 2بایستد. در رتبه بعدی شاهد حضور آیفون 5 هستیم که توانسته نمره 81 را کسب کند.
 
 
محبویت دو گوشی سامسونگی بیشتر از آیفون در آمریکا 1
 
 
اما نکته جالبی در این بین وجود دارد و آن این است که با اینکه آمریکایی‌ها سامسونگ را بیشتر ترجیح می‌دهند در کشور کره آیفون 5 به عنوان پرطرفدارترین گوشی رده بالا شناخته می‌شود.
 
شما به کدام گوشی و برند بیشتر علاقه دارید؟ می‌توانید با شرکت در نظر سنجی جی اس ام  از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا به محصول مورد علاقه خود رای بدهید.