انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی رسمی ASUS Padfone: پردازنده Snapdragon S4
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معرفی رسمی ASUS Padfone: پردازنده Snapdragon S4 1
اگر به خاطر داشته باشید، در اواسط سال ۲۰۱۱ و در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، ایسوس از طرح اولیه تبلت - تلفن Padfone خود رونمایی کرد. حالا این شرکت نسخه جدیدی از این گجت همه کاره را با تغییرات جالبی در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشته است‫.‬ اینجا با دو داستان متفاوت و کاملا پیچیده روبرو هستیم‫.‬

به گزارش سافت‌ گذر به نقل از نارنجی؛داستان اول، قصه یک صفحه نمایش 4.3 اینچی Super AMOLED qHD است که پردازنده چهار هسته ای جدید S4 اسنپ دراگون را درون خود جای داده است‫.‬ و از واحد پردازش گرافیک Adreno 225 بهره می گیرد‫.‬ سیستم عامل آن اندروید 4.0 بستنی حصیری بوده و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED و لنز f/2.2 فوکوس خودکار بر روی خود دارد‫.‬

همچنین علاوه بر پشتیبانی از حافظه جانبی microSD در دو نوع ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از دیگر امکانات این موبایل 4‪.‬3 اینچی می توان به بلوتوث 4‪.‬0، جی پی اس، HDMI، ژیروسکوپ، باتری ۱۵۲۰ میلی آمپری و قطب نمای دیجیتال اشاره کرد.

اما بخش دوم داستان یک لباس تبلت مانند است که می توانید آن را بر تن این گوشی ۹.۲ میلیمتری بپوشانید. پد فون ایسوس به شما اجازه می دهد که علاوه بر کاربرد یک گوشی موبایل هوشمند معمولی، پس از قرار دادن آن در داک ویژه تبلت، از آن همانند یک تبلت 10‪.‬1 اینچی استفاده کنید. حالا این تبلت نه تنها همانند سری ترنسفورمر ایسوس، ارگونومیک و خوش دست بوده، بلکه عمر باتری هم در این حالت، به لطف باتری کمکی درون داک تبلت افزایش می یابد.

به گزارش سافت‌ گذر؛علاوه بر این می توانید از کیبرد مجزایی که ایسوس برای این محصول عرضه می کند هم بهره برده و آن را تقریبا به محصولی همچون ترنسفورمر تبدیل کنید. و در آخر هم اینکه ایسوس اعلام کرده شما می توانید این تبلت- تلفن را از ماه آوریل خریداری کنید. اما متاسفانه چیزی در خصوص قیمت و کشورهای شروع عرضه آن اعلام نکرده است.