انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کیم هیون جونگ بی علاقه گی اش را نسبت به بازیگری اعلام کرد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کیم هیون جونگ بی علاقه گی اش را نسبت به بازیگری اعلام کرد! او به تازگی برای (نقص هایش در مهارت بازیگری) با وجود معروفیتش به دلیل داشتن چهره ای دوست داشتنی مورد انتقاد گرار گرفته است!
در ماه آپریل هنگام پخش قسمت 14 سریال "K-pop Star In The World" این ستاره ی بازیگری و خوانندگی احساسات واقعی اش را نسبت به این انتقاد ها اعلام کرد. او گفت: اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم برای تمام کسانی که هم اکنون مشغول تحصیل در رشته ی بازیگری هستند، متاسفم ولی من بازیگری را بدون هیچ علاقه و میلی آغاز کردم! شاید دلیل انتقاد هایی هم که از بازیگری من میکنند همین باشد!
"سونگ بیونگ جون" کارگردان مهم ترین سریال های این بازیگر یعنی (پسران برتر از گل) و (بوسه ی شیطنت آمیز) اضافه کرد: دیالوگ خواندنش بسیار تحت اللفظی بود! وقتی دیالوگش را میخواند احساس میکردی یک بچه ی دبستانی دارد کتاب درسی میخواند! اوایل نمایش نامه نویس را هم خسته میکرد! ما با هم مشورت کردیم و تصمیم گرفتیم سعی کنیم استعداد نهانی وجودش را بیرون بکشیم!

تهیه کننده "یانگ یون هو" هم گفت: من "کیم هیون جونگ" رو خیلی دوست دارم اما دلیل اینکه ما روی بازی اش حساب کردیم کاملا مشخصه! اون استعداد بسیار زیادی برای تبدیل شدن به یک سوپراستار رو داره!  و حسابی هم حواسش به خودش هست! شهرت و محبوبیتش هیچ فشاری بهش نمیاره و خیلی خوب میتونه همه چیز رو کنترل کنه! حتی اگه بیشتر هم معروف بشه به نظرم اون آدمیه که خوب از پس مشکلات شهرت برمیاد!

از زمانی که این بازیگر عضویتش در گروه SS501 رو آغاز کرد در سال 2008 توانست اثر موفقی به نام "پسران برتر از گل" و در سال 2010 "بوسه ی شیطنت آمیز" را از خودش برجایی بگذارد!

به هر حال باتوجه به تجربه ی کمش در مورد بازیگری او این روزها به علت ناتوانایی هایش در این حرفه و لحن صحبت نا آشکار و بهم اش بسیار مورد انتقاد قرار گرفته! همچنین همه نگران این مسئله بودن که حتی او شاید دیگر موفق به بازی در نقش اول هیچ سریالی نشود!

با وجود این مشکلات او طی این چند سال توانسته مهارت بازی هایش را بسیار محکم ثابت کند و هم اکنون جزو محدود ستارگان بزرگ برنامه های تلوزیونی میباشد!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
خب نظر بديد..
باي!
منبع:hyun-jooong.blogfa.com
چرا هیون تازگیا اینقدرناامید شده؟؟؟؟SadSadSadSadSadcryingcryingcryingcryingcryingcrying
چرا هیون جدیدا این جوری شده ؟
جدیدا چه بی اعصاب شده!Exclamation ولی خوب بالاخره این هم باید در نظر گرفت فشار کاری روش زیاد بوده
چه بی اعصاب