انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اخذ استاندارد یورو 4 شرط ادامه تولید لیفان520
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایسنا محمدجعفر مجذوبی ، در پاسخ به اینکه شنیده شده تولید لیفان 520 به زودی متوقف خواهد شد، اظهار کرد: به احتمال زیاد تولید این خودرو متوقف می‌شود.

وی با بیان این‌که نکته مهم در این خصوص کسب استانداردهایی خودرویی است، خاطرنشان کرد: اصولا هر خودرویی که بتواند استانداردهای یورو 4 را دریافت کند، تولید آن ادامه خواهد یافت، اما خودروهایی که نتوانند این استانداردها را پاس کنند، تولیدشان متوقف خواهد شد.

مجذوبی در پاسخ به این سوال که آیا لیفان 520 قابلیت پاس کردن استانداردهای یورو 4 را دارد؟ اظهار کرد: در حال حاضر در زمینه تست این خودرو در زمینه استاندارد یورو 4 کار می‌شود که البته نتایج آن هنوز مشخص نشده است، اما اگر این خودرو بتواند استانداردهای مربوطه را پاس کند، بسته به خواست مشتریان تولید آن ادامه خواهد یافت.

در حال حاضر گروه صنعتی کرمان‌ خودرو دو محصول سواری شرکت لیفان چین تحت عنوان لیفان 520 و لیفان 620 را در ایران تولید می‌کند. البته در حال حاضر لیفان 520 چندان در سطح نمایندگی‌های فروش گروه صنعتی کرمان خودرو موجود نیست. لیفان 620 نیز در مدل 1600 سی‌سی به قیمت حدود 21 میلیون و 500 هزار تومان و در مدل 1800 سی‌سی با قیمت حدود 23 میلیون و 500 هزار تومان در سطح نمایندگی‌های فروش گروه صنعتی کرمان خودرو عرضه می‌شود.