انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سایت فارسی سونی‌اریکسون راه‌ اندازی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت سونی اریکسون، به منظور گسترش اطلاع رسانی به مصرف کنندگان ایرانی و در راستای پاسخگویی هرچه بیشتر به نیازهای آنان، وب سایت فارسی خود را راه اندازی کرد. این وب سایت بخش های گوناگونی همچون معرفی گوشی ها و لوازم جانبی با مشخصات کامل به زبان فارسی، پشتیبانی، عیب یابی، شگردها و ترفندهای استفاده هرچه بهتر از محصولات، دفترچه راهنما و بروز رسانی دستگاه، معرفی و اطلاعات شرکت و مسئولیتهای اجتماعی را شامل می شود.

کاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی:
sonyericsson.com/cws/cws/home?cc=ir&lc=fa

از آخرین محصولات سونی اریکسون بازدید کرده و از امکانات ویژه ای مانند مقایسه گوشی ها، لوازم جانبی سازگار با هر گوشی، اطلاعات آخرین برنامه های کاربردی ویژه گوشی های هوشمند، راهنمای استفاده بهینه از گوشی و نیز بروزرسانی گوشی های خود، بهره مند شوند. علاوه براین در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات سونی اریکسون علاوه بر امکان ارسال پست الکترونیک از طریق وب سایت می توانند سوالات خود را به مرکز تماس مشتریان فارسی زبان سونی اریکسون به آدرس questions.ir@sonyericsson.com ارسال نموده و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.
لازم به ذکر است کاربرانی که از داخل ایران به آدرس وب سایت .sonyericsson.com مراجعه نمایند مستقیما وارد وب سایت فارسی سونی اریکسون می شوند.
سونی اریکسون همواره در تلاش است تا محصولات و خدمات خود را با فرهنگ و زبان ایرانیان متناسب سازی کرده و علاوه بر فراهم آوردن اطلاعات و منابع موثق برای استفاده بهینه کاربران خود، امکان بهره مندی طیف گسترده تری از آحاد جامعه ایران از محصولات پیشرو و پر طرفدار سونی اریکسون را فراهم آورد. راه اندازی وب سایت فارسی گامی دیگر در راستای تعهد ما به مصرف کنندگان ایرانی و پاسخگویی و ارج نهادن به خواست آنان است.