انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شاهزاده ی زمان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلامHeart

خلاصه سریال:

داستان این سریال درباره پسری بنام کیم هو هست که در سن 20 سالگی توی رستوران پدرخوندش به عنوان کسی که با موتور پیتزاها رو می رسونه کار می کنه. همه چیز بر وقف مراد کیم هو هست تا اینکه یک روز متوجه میشه عده ای در تعقیبش هستن و با آنها درگیر می شه. وقتی به هوش میاد پدرخوندش بهش میگه که شما دومین پسر عموی ملکه کشور هستید و بعد از ملکه تاج و تخت کشور کره به شما می رسه. بزودی کیم هو با نام جدید یونگ سون گونگ وارد قصر می شه و در اولین ورودش با ملکه مادر و ملکه اصلی ملاقات می کنه. ولی رفتارش بسیار ناشیانه هست. بعد از مدتی اون با مون سونگ گونگ رقیبش در گرفتن تاج و تخت کره و سی ریونگ دختر نخست وزیر و سونگ یی دختر خدمتکاری در قصر که دوست دوران دبستان یونگ سون گونگ بود آشنا می شه و ارتباطاتی که بین این 4 نفر شکل می گیره بسیار پیچیده و دوست داشتنی میشه ...
گونگ یا شاهزاده زمان یا روزگار شاهزاده، از جدیدترین و معروفترین سریال های کره ای می باشد كه طرفداران فوق العاده زیادی در كره دارد این سریال در زمان پخش از شبكه MBC در سال 2007 از پر بیننده ترین برنامه های كلیه شبكه های كره بود. بازی زیبا و هنرمندانه بازیگران این سریال به همراه ماجرای کمدی - عاشقانه ای كه دارد سریالی بسیار جذاب و دیدنی بوجود آورده است.


عکسHeart

 
شاهزاده ی زمان 1
شاهزاده ی زمان 1
شاهزاده ی زمان 1

شاهزاده ی زمان 1
شاهزاده ی زمان 1
بازیگران:
Se7en
Heo Yi Jae
Kang Doo
Park Shin Hye
Myung Se Bin
Lee Ki Young
Oh Mi Hee
شاهزاده ی زمان 1

سپاس بدهHeart
ممنون عزيزم من از فيلماي كره اي خوشم مياد لينك دانلودشو داري؟
(15-08-2013، 13:27)آندريا77 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ممنون عزيزم من از فيلماي كره اي خوشم مياد لينك دانلودشو داري؟
نه ولی میشه پیدا کرد
این که تو معرفی کردی 2 بود ولی سه تا از عکسا مال 1 بود مرسی گلم
Heartمرسی ولی یکش خوشگل ترهHeart
ممنونBig Grin
شمادیدین؟؟؟؟crying
من ندییییییییییدمcrying
crying
می خوام لینک دانلودشم بزار
عالیه  حرف نداره ولی دومش خوب نیست
ممنون