انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گلکسی نوت 3 سامسونگ با پردازنده Exynos 5420 و سه گیگابایت حافظه رم وارد کشور می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گلکسی نوت 3 سامسونگ با پردازنده Exynos 5420 و سه گیگابایت حافظه رم وارد کشور می‌شود 1



درست است که فبلت گلکسی نوت 3 سامسونگ هنوز به طور رسمی معرفی نشده، اما اطلاعات بسیار زیادی از این پرچمدار جدید سامسونگ در سراسر وب پخش شده است. طبق آخرین خبری که از این کمپانی به بیرون درز کرده، نسخه مجهز به پردازنده Exynos 5420 از این گوشی وارد بازار کشور خواهد شد.

گلکسی نوت 3 نیز مانند گلکسی اس 4، در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. یکی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ساخت کوالکام و دیگری مجهز به پردازنده Exynos ساخت سامسونگ خواهد بود.
این گوشی مجهز به صفحه نمایش از نوع Super AMOLED با قابلیت پشتیبانی از 1080p، پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 5420، پردازنده گرافیکی ARM Mli-T628 MP6 و سه گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 خواهد بود.
سامسونگ مدل مجهز به پردازنده Exynos را برای فروش در بازار ایران در نظر گرفته است. مدل دیگر از این گوشی که در کشورهای مختلف جهان عرضه می‌شود مجهز به پردازنده اسنپدراگون 800 است که یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر جهان می‌باشد.
البته شنیده شده که سامسونگ در نظر دارد تا یک نسخه مخصوص دو سیم‌کارته را برای بازار چین تولید کند. نسخه دو سیم‌کارته این گوشی نیز مجهز به پردازنده Exynos 5420 می‌باشد.
نظر شما در مورد گلکسی نوت 3 چیست؟