انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: با گوشی ضد آب Optimus GJ ال‌جی آب تنی کنید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با گوشی ضد آب Optimus GJ ال‌جی آب تنی کنید 1



از ماه آینده کاربران شبکه مخابراتی NTT DoCoMo ژاپن تنها افرادی نیستند که می‌توانند از گوشی ضد آب ال‌جی مدل Optimus G استفاده کنند. چرا که این شرکت کره‌ای به تازگی گوشی Optimus GJ خود را با قابلیت ضد آب برای بازار تایوان عرضه کرده و از کاربران دعوت نموده تا با این گوشی آب تنی کنند!

این گوشی که تا یک ماه دیگر در بازار تایوان موجود خواهد بود، دارای مجوز IPX7 است؛ بدین ترتیب کاربران می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای گوشی خود را تا 30 دقیقه در عمق یک متری آب قرار دهند. این گوشی همچنین دارای مجوز IPX5 است که این گجت جان سخت را در برابر نفوذ گرد و غبار نیز مقاوم می‌نماید. گفتنی است از نظر ظاهری، گوشی Optimus GJ قدری بزرگ‌تر و ضخیم‌تر از گوشی Optimus G است.
با گوشی ضد آب Optimus GJ ال‌جی آب تنی کنید 1
همچنین، قابلت‌های فنی این گوشی 4.7 اینچ عبارتست از نمایشگر با وضوح 720×1280 پیکسلی همراه با پنل IPS، پردازنده‌ی 1.5 گیگا هرتزی چهار هسته‌ای از نوع اسنپ‌دراگون S4 Pro، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین مکالمه تصویری 1.3 مگا پیکسلی در جلو، 2 گیگا بایت حافظه رم، 16 گیگا بایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 4.1.2. البته برخلاف گوشی اصلی Optimus G، مدل GJ دارای باتری قدرتمندتر 2280 میلی آمپری بوده و فاقد NFC است.
با گوشی ضد آب Optimus GJ ال‌جی آب تنی کنید 1
قرار است این گوشی تا ماه آینده به بازار تایوان عرضه شود و با قیمت 600 دلار در اختیار خریداران چشم بادامی قرار گیرد. به نظر می‌رسد با شروع فصل گرما، ال‌جی گوشی‌هایی را برای آب تنی در تابستان تولید کرده است!
منم دارمBlush