انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فورد موستانگ GT در برابر بی ام و M3
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فورد موستانگ GT در برابر بی ام و M3 1
در مورد پیشینه سری 3 بخش M Power بی ام و و فورد موستانگ زیاد خوانده و شنیده اید به همین دلیل به جای طرح دوباره این مباحث یک سره به پیست 2/9 کیلومتری ویلو اسپرینگ در شمال لس آنجلس می رویم تا توانایی های این دو کوپه قدرتمند را ارزیابی کنیم .
موستانگ و M3 کوپه هر دو از پیشرانه 8 سیلندر آلومینیومی با یل سوپاپ دوبل و 4 سوپاپ در هر سیلندر سود می برند . پیشرانه 4 لیتری M3 قدرتی معادل 414 اسب بخار در دور 8300 و موتور 5 لیتری موستاگ 412 اسب بخار قدرت در دور 6500 تولید مینمایند اما گشتاور پیشرنه موستانگ با توجه به حجم بالاتر 129 نیوتون بیشتر از گشتاور M3 بیشتر است . هردو خودرو RWD هستند و حدود 3000 کیلومتر کارکرد دارند و با توجه به این که موستانگ GT از لیست کامل تجهیزات برخوردار است وزن هر دو خودرو تقریبا یکسان است و نسبت قدرت به وزن شان 4 کیلوگرم به ازاء هر اسب بخار برای موستانگ و 3/9 برای M3 کوپه است . اما M3 مورد آزمایش برحسب قیمت 67 هزار دلاری را بر روی خود میبیند در حالی که موستانگ مورد آزمایش فقط 40 هزار دلار است .
در نهایت M3 با ثبت زمان 87/67 ثانیه و حداکثر سرعت 172/5 کیلومتر در ساعت رکورد گیری خود را به پایان می رساند . بله درست خوانده اید M3 فقط 0/1 ثانیه از موستانگ سریع تر است که این نشان از پیشرفت فوق العاده موتانگ در سال های اخیر دارد گفتنی است موستانگ پیست را طی 87/76 با حداکثر سرعت 171/8 به پایان رساند .
فورد موستانگ GT در برابر بی ام و M3 1
M3 پرچمدار کوپه های اسپرت لوکس اروپا است و انصافا هیبت با شکوه تن هر رقیبی را می لرزاند موستانگ نیز که بعد از کوورت افتخار صنعت خودروسازی آمریکا به شمار می رود در سال های اخیر با بهره گیری از فن آوری های جدید از آن شکل ساده و مکانیکی خود در آمده و نه تنها چیزی از M3 کم ندارد بلکه از جهاتی برتر هم است اما موستانگ در بازار آمریکا خودروی چندان لوکسی به شمار نمی آید .
هههه همون موستانگ رو تو کیش سوار شدم ولی رنگ سفید بود خییلی باحال بود با 200 تومان
2تا اسپم پاک شد