انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: راه هایی جهت افزاش نور چشم؟؟؟!!!خوبه واقعا!!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سیر، تخم‌مرغ، ماهی، شکلات کاکائویی، سبزیجات برگ دار، گیاه قره‌قاط، آووکادو، هویج و سویا در تقویت بینایی بسیار موثر هستند.



راه‌های زیادی برای تقویت طبیعی بینایی به غیر از داروهای شیمیایی وجود دارند، برخی از مواد خوراکی که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد که در تقویت نور چشم موثر هستند.
راه هایی جهت افزاش نور چشم؟؟؟!!!خوبه واقعا!!! 1
سیر

سیر به عطر و طعم غذا بسیار کمک می‌کند و به همین منظور در بسیاری از غذاها می‌توان از آن استفاده کرد. مطالعات نشان داده است که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیر فواید بسیاری در سلامتی فرد دارد و باعث افزایش گردش خون می‌شود، همچنین به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و برای بینایی نیز موثر است. سیر سرشار از سولفور و مواد غذای دیگری است که به تولید آنتی اکسیدانی که می‌تواند به حفاظت لنز چشم کمک کند، کمک می‌کند.




ماهی سالمون
ماهی سالمون غنی از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویتامین A و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
D و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اسیدهای چرب امگا 3 است که این ترکیبات باعث تقویت بینایی می‌شود.


سبزیجات برگ دار

کاهو، کلم، اسفناج و دیگر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سبزیجات برگ دار سبز در افزایش تقویت نور چشم مفیدند، زیرا آن‌ها حاوی ویتامین A، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویتامین C و کلسیم هستند. مطالعات نشان داد که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اسفناج سرشار از آنتی اکسیدانی‌هایی مانند lutein و Zeaxanthin است که بسیار برای چشم مفیدند؛ اگر شما می‌خواهید فایده بیشتری از سبزیجات برگ دار ببرید، سعی کنید از زیاد پختن آن‌ها خودداری کنید.
راه هایی جهت افزاش نور چشم؟؟؟!!!خوبه واقعا!!! 1

تخم‌مرغ

در میان غذاهایی که برای تقویت نور چشم مفید است، تخم‌مرغ از رایج‌ترین آن‌ها می‌باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تخم‌مرغ مخصوصاً زرده آن سرشار از مواد مغذی است که برای تقویت بینایی مفید است و به رفع خستگی بدن کمک می‌کند.
اطلاعات بیشتر در:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.sisilay.mihanblog.com
خوب بودSmile