انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بررسی آنلاین گارانتی گوشی‌های نوکیا در ایران
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرویس جدید نوکیا برای بررسی اصالت ضمانت گوشی های به صورت آنلاین برای کاربران ایران راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، به نقل از روابط عمومی نوکیا، نوکیا با معرفی این سیستم آنلاین، بررسی ضمانت نامه گوشی های خود را به شیوه ای دیگر نیز امکان پذیر ساخت.
این سرویس با هدف ارائه اطلاعاتی مفید و آنلاین در زمینه ضمانت نامه، در کنار سایر خدمات مشابه پس از فروش نوکیا در جهت افزایش هر چه بیشتر رضایت مصرف کنندگان در ایران راه اندازی شده است.
“هومن معصومی راد” مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران، در این باره گفت: سرویس دیگری را در زمینه بررسی اصالت ضمانت نامه گوشی های نوکیا برای مصرف کنندگان ایرانی معرفی می کنیم.
وی افزود: با استفاده از سرویس بررسی آنلاین ضمانت نامه می توان ضمن آگاهی از اعتبار یا عدم اعتبار ضمانت نامه گوشی، به مدت زمان باقی مانده از آن نیز دسترسی داشت.
وی تصریح کرد: پس از راه اندازی موفق مرکز تلفن پاسخ گوی فارسی و همچنین سرویس پیام کوتاه تشخیص اصالت گوشی، این گام دیگریست که نوکیا در جهت افزایش هرچه بیشتر آگاهی عمومی نسبت به گارانتی کشوری، به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران، برمی دارد.
کاربران می توانند به منظور استفاده از این سرویس به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.farsi.nokia.com/warrantycheck مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال گوشی خود در قسمت مربوطه از جزئیات ضمانت نامه آن آگاهی یابند.
ضمناً آن ها از این طریق می توانند از موارد مختلف پوشش دهی ضمانت نامه و همچنین جزئیات مربوط به تعمیر گوشی های خود در مراکز مجاز خدمات پس از فروش نوکیا نیز مطلع شوند.