انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تصاویر آیفون‌های 5S و 5C در کنار آیفون 5، به همراه جزئیات قیمت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تصاویر آیفون‌های 5S و 5C در کنار آیفون 5، به همراه جزئیات قیمت 1



تا امروز شایعات و اخبار زیادی در مورد آیفون‌های جدید اپل منتشر شده‌اند، اما خبری که امروز منتشر شده، از همه مهمتر است. در این خبر جدید، آیفون 5S و آیفون 5C در کنار نسل پیشین آیفون یعنی آیفون 5 قرار گرفته‌اند. قرار گیری این سه گوشی در کنار یکدیگر، باعث می‌شود که مقایسه دقیقی از آن‌ها داشته باشیم.

گوشی‌هایی که در این تصاویر وجود دارند، تنها نسخه‌های نمایشی از گوشی‌های اصلی هستند، اما از نقطه نظر اندازه و طراحی، هیچ تفاوتی با نمونه اصلی ندارند. در این تصاویر، می‌بینیم که اپل همچنان بر استفاده از صفحه نمایش 4 اینچ در گوشی‌های خود اصرار دارد و هیچ تغییری در این زمینه مشاهده نمی‌شود.
تصاویر آیفون‌های 5S و 5C در کنار آیفون 5، به همراه جزئیات قیمت 1
بر اساس اطلاعاتی که توسط وب‌سایت Phonearena منتشر شده است، اکنون بسیاری از مشخصات فنی آیفون 5S را می‌دانیم. برای مثال این گوشی مجهز به دوربین 12 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0، دوربین جلویی ارتقا یافته، سنسور تشخیص اثر انگشت که باعث شده تا اندازه دکمه Home تقریبا دو برابر شود، فناوری NFC و بسیاری از امکانات دیگر می‌باشد. اما خبر خوش برای دوستداران آیفون طلایی این است که به گزارش وب‌سایت AllThingsD، اپل قصد دارد آیفون 5S را در رنگ طلایی نیز عرضه کند.
تصاویر آیفون‌های 5S و 5C در کنار آیفون 5، به همراه جزئیات قیمت 1
حال می‌پردازیم به آیفون 5C، آن طور که به نظر می‌رسد، اپل قصد دارد تا این گوشی جدید را جایگزین آیفون 5 کند. اگر این اتفاق به وقوع بپیوندد، این اولین بار خواهد بود که اپل یک محصول جدید را جایگزین محصول قدیمی‌تر آن هم با قیمتی کمتر خواهد کرد. با این تفاسیر، آیفون 5C به طور کامل جایگزین آیفون 5 می‌شود. اما تولید آیفون 4S همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.
تصاویر آیفون‌های 5S و 5C در کنار آیفون 5، به همراه جزئیات قیمت 1
در مورد قیمت آیفون 5C باید گفت که بر خلاف پیش بینی‌ها، این گوشی جدید اصلا هم ارزان نیست. قیمت آیفون 5C چیزی بین 400 و 500 دلار تخمین زده می‌شود. وب‌سایت فون آرنا نیز می‌گوید که قیمت این گوشی 555 دلار خواهد بود. با توجه به این اطلاعات، مشخص می‌شود که این گوشی اپل، اصلا هم ارزان نیست و اپل سعی نکرده با استفاده از سخت‌افزار ضعیف، قیمت این گوشی را آن‌طور که باید و شاید کاهش دهد.
نظر شما در مورد این گوشی‌های جدید چیست؟
آفرین بازم از این خبر ها بزار عالیییییییییییییی بود

ولی من تا حالا هر کسیو دیدم اپل داره با ها فیس دادهAngry