انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انفجار یک گلکسی اس 4 در هنگ‌کنگ خانه‌ای را به آتش کشید!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فارنت: به نظر می‌رسد انفجار گوشی‌های هوشمند مشهور کماکان ادامه دارد! این بار خانه و ماشین مرسدس مردی در هنگ‌کنگ در اثر انفجار یک گلکسی اس ۴ سامسونگ آتش گرفته است.
 
انفجار یک گلکسی اس 4 در هنگ‌کنگ خانه‌ای را به آتش کشید! 1
 
این مرد ادعا می‌کند در حالی که روی مبل مشغول بازی با گلکسی اس ۴ خودش بوده به یکباره متوجه آتش گرفتن گوشی می‌شود و مجبور می‌شود آن را به پایین بیندازد؛ همین امر باعث می‌شود مبل و سپس پرده‌های پنجره به سرعت آتش بگیرند. او به سرعت همراه با همسر و حیوانات خانگیش به بیرون از خانه هجوم می‌آورد و در حین منتظر ماندن برای رسیدن نیروهای امدادی نظاره‌گر آتش گرفتن خانه و خودروی مرسدس‌اش می‌شود که درست کنار دیوار پارک شده است.
 
انفجار یک گلکسی اس 4 در هنگ‌کنگ خانه‌ای را به آتش کشید! 1
 
این در حالی است که آتش‌سوزی‌ها و انفجارهای قبلی در گوشی‌هایی مانند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیفون ۵ و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلکسی اس۳ معمولاً در اثر استفاده از باتری یا شارژر تقلبی و بی‌کیفیت رخ داده بوده و حتی در موردی شخص گوشی را پیش از حادثه برای خشک شدن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درون مایکروویو قرار داده است ! به هر حال مرد هنگ‌کنگی ادعا می‌کند از شارژر و باتری که در جعبه گلکسی اس ۴ بوده استفاده کرده است. البته هنوز مشخص نیست خود گوشی یک نمونه تقلبی نبوده باشد چرا که این مرد گوشی را از فرد دیگری خریداری کرده است. البته سرعت آتش‌سوزی هم جای تأمل دارد که چگونه قبل از این‌که مرد بتواند جلوی آن را بگیرد به سرعت از گوشی به مبل، پرده‌ها، دیوار و سپس اتومبیل منتقل شده است!
 
انفجار یک گلکسی اس 4 در هنگ‌کنگ خانه‌ای را به آتش کشید! 1
 
شرکت سامسونگ هنگ‌کنگ اعلام کرده که موضوع را به سرعت بررسی خواهد کرد و با انجام آزمایشاتی اصلی بودن قطعات گوشی منفجر شده را خواهد سنجید. در این مدت اگر گلکسی اس ۴ دارید بهتر است مواظب داغ شدن بیش از حد آن باشید!