انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ
بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ 1
بنیاد مایکل جکسون بالاخره در مورد آهنگ جعل شده*ی مایکل جکسون با نام Slave to the Rhythm که چندی پیش با صدای جاستین بیبر در اینترنت منتشر شد، (خبر) یک بیانیه*ی عمومی و رسمی منتشر کرده و گفته است:

"به این آهنگ مجوز داده نشده بود. به شما اطمینان می*دهیم که بنیاد در مورد انتشار این آهنگ به شدت آشفته است و هرآنچه که در توان دارد را به خدمت می*گیرد تا این آهنگ از وب سایت*های بسیار و یوتوب حذف شود."

آنها پیشتر در مورد این آهنگ به شکل انحصاری از طریق ایمیل با وب سایت*های هواداران تماس برقرار کرده بودند.

در همین رابطه، دمین شیلدز، از اعضای خبر رسان جامعه*ی هواداران می*گوید به طور اختصاصی با دی*جی مکس متودز (Max Methods) که آهنگ جعلی را رمیکس کرده، گفت*و*گو کرده است.

مکس متودز: "من با تریکی استوارت کار می*کنم. او مرا به استخدام شرکت نشر Red Zone Ent درآورد و از من خواست آهنگ را دوباره تهیه کنم."

تریکی استوارت کار با چهره*های مشهوری همچون بیانسه، ریحانا، مری جی بلایج و بریتنی اسپیرز را در کارنامه*اش دارد.

در سال ۲۰۱۰ بنیاد مایکل جکسون از تریکی استوارت خواست تا بر روی تعدادی از آهنگ*های منتشر نشده*ی مایکل از جمله Slave to the Rhythm کار کند. این آهنگ در آن سال روی اینترنت لو رفت و برخلاف انتظار و اشتیاق هواداران، در آلبوم MICHAEL منتشر نشد.

حالا مکس متودز ادعا می*کند که استوارت به وی ماموریت داده بود تا نسخه*ای از این آهنگ را با صدای جاستین بیبر ضبط کند. بیبر در استودیو آهنگ را خواند. متودز می*گوید چیزی در مورد چگونگی لو رفتن این آهنگ نمی*داند. اما آیا آنها از این بابت غافلگیر شده*اند؟ آیا وقتی بیبر به گزارش هافینگتون پست چند ساعت پیش از انتشار این آهنگ، وعده*ی اتفاقی بزرگ را داده بود؛ می*توان باور کرد که آنها در این امر دستی نداشته*اند؟
بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ 1
بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ

بیبر ساعاتی پس از انتشار، عکس را در توییتر منتشر کرد و نوشت: مایکل جکسون بزرگترین دوران.

شاید آنها ناامید از به دست آوردن مجوز انتشار این آهنگ، اقدام به لو دادن آن روی اینترنت کرده باشند. طی این چند روز، هش‎تگ SlaveToTheRhythm# در توییتر جولان داده و بیبر از جنجالی اینترنتی سود برده است. برخی شبکه*های رادیویی به شکلی غیر قانونی این آهنگ را به عنوان کاری مشترک از مایکل جکسون و جاستین بیبر پخش کردند. جوک هفته نیز اظهار نظر برخی از هواداران بیبر در توییتر و شبکه*های اجتماعی بود که می*گفتند بیبر به خاطر این آهنگ مستحق دریافت گرمی است، جایزه*ای که هرگز برنده نشده است.

متودز در توییترش نوشته است:

"من برای بنیاد مایکل جکسون احترام بسیاری قائلم، کار بر روی این آهنگ برایم افتخار بود، اما متاسفم که آهنگ پیش از آماده شدن لو رفت."

اینطور که بنیاد می*گوید، متودز در وحله*ی اول اصلا اجازه*ی کار بر روی این آهنگ زیبا و تحریف آن را نداشت. آن*ها ورس*های خوانده شده توسط مایکل را حذف و صدای بیبر را جایگزین کردند تا هواداران بیبر آن را به عنوان آهنگ مشترکی از بیبر نوجوان و پادشاه پاپ بشناسند و در برابر هواداران مایکل که به این آهنگ اعتراض داشتند جبهه گیری کنند. بدین ترتیب آهنگی که حق و حقوق آن به مایکل جکسون تعلق دارد، جعل شد و یک همکاری مشترک و غیرحرفه*ای به مایکل و هواداران*اش تحمیل کرد.
بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ 1
بیانیه*ی رسمی بنیاد در مورد جعل آهنگ مایکل توسط بیبر و توضیح در مورد چگونگی اهنگ

برخی از هواداران بیبر با انتشار عکسی از پیام*های خصوصی جاستین بیبر در توییتر، ادعا می*کنند که خانواده*ی جکسون از بیبر خواسته بود تا بر روی آهنگ کار کند. این تصویر می*تواند جعلی و ساخته*ی هواداران بیبر باشد اما در آن از زبان بیبر ادعا شده است که خانواده*ی جکسون سال گذشته آهنگ را در اختیار رادنی جرکینز گذاشت تا به بیبر بدهد، زیرا این چیزی بود که مایکل می*خواست! در ادامه گفته شده است: "من مفتخرم شدم اما تا زمان آمادگی به سمت آن نرفتم. یک نفر آهنگ را لو داد که نسخه*ی نهایی نیست."

این در حالی است که آهنگ*های مایکل جکسون در دست بنیاد و نه خانواده*ی اوست و رادنی جرکینز نیز هرگونه دخالت در تولید، ضبط و انتشار این آهنگ را رد کرده است، پس گفته*های آورده شده از زبان بیبر در این تصویر - چه حقیقی باشد و یا جعلی - صحت ندارد.

همانطور که پیشتر خواندید ترک Slave to The Rhythm در سال ۱۹۸۹ توسط مایکل ضبط شد و با آهنگ*های If You Don't Love Me و Do You Know Where Your Children Are هم دوره است که همگی برای آلبوم دنجروس تهیه شدند.

گفته شده است که مایکل پیش از فوت کار آهنگ «برده*ی ریتم» را تکمیل کرده بود. در این شرایط براستی نیازی به دست بردن در این آهنگ زیبا که در صورت انتشار رسمی می*توانست یک شاهکار و صدرنشین جدول فروش باشد، نیست.
دنیا مایکل
خوب بود HeartHeart
همین کم بود
خواول اجازه میگرفت
جعل نکرده که من اون اهنگو دارم هم جاستین توش میخونه هم مایکل تازه اسم خواننده فقط مایکل جکسون زده
ینی واقعا حیف مایکل ... :|