انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: راهنمای استفاده از گزینه های انجمن ! (تصویری)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
به نام خدا

در این قسمت قصد داریم آموزش دکمه های انجمن را به شما دوستان آموزش دهیم .

برای فرستادن ایمیل به یک کاربر از این گزینه استفاده میکنید ! دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راهنمای استفاده از گزینه های انجمن ! (تصویری) 1

برای دیدن سوابق یک کاربر (موضوعات و ارسال ها) از این گزینه استفاده میکنید ! دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راهنمای استفاده از گزینه های انجمن ! (تصویری) 1

برای ارسال یک پیام خصوصی به یک کاربر از این گزینه استفاده میکنید ! دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راهنمای استفاده از گزینه های انجمن ! (تصویری) 1

برای ارسال پاسخ به یک ارسال خاص که فقط مربوط به همان شخص است از این گزینه استفاده میکنید ! دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راهنمای استفاده از گزینه های انجمن ! (تصویری) 1

در صورت مشاهده ی ارسالی که بر ضد قوانین انجمن باشد از این گزینه استفاده میکنید ! دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راهنمای استفاده از گزینه های انجمن ! (تصویری) 1 (توجه داشته باشید که گزارش بیهوده یک ارسال خود یک نوع تخلف است و با فرد متخلف برخورد میشود)

برای تشکر کردن از یک ارسال از این گزینه استفاده میکنید ! دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راهنمای استفاده از گزینه های انجمن ! (تصویری) 1

برای نقل قول کردن یک ارسال به فردی دیگر از این گزینه استفاده میکنید ! دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راهنمای استفاده از گزینه های انجمن ! (تصویری) 1

سپاس فراوان ...
این موضوع ویرایش کلی شد . (به دلیل مشخص نبودن عکس ها و کمی غلط املایی)
اگر کسی می تونه درمورد امکانات ارسال پاسخ ونحوه استفاده از آنها مثل استفاده از نقل وقول و... برای دوستان تازه وارد یا نا آشنا توضیح دهید بعضی از دوستان نا آشنا هستن(مثلا یک نفر در قسمت تاریخ به جای نقل قول از رنگ قرمز استفاده کردهBig GrinSleepy)
برای استفاده از گزینه های اندازه ی متن ، نقل قول ، فونت ، رنگ و ... ابتدا گزینه ی مورد نظر را انتخاب کرده سپس متن مورد نظر را تایپک کرده و در آخر روی گزینه ی Close Tags کلیک می نمایید تا نوشته ی شما به شکل دلخواه شما در آید ...
اما بدونید دیگه چیزی به نام اعتبار وجود نداره ارسال رو ویرایش کردم
یه سوال داشتم.
چطور میتونیم از گزینه ی گروه های کاربری تو کنترل پنل کاربری استفاده کنیم ؟؟
این گروه کاربری فقط توسط مدیر کل قابل تغییر است و شما به آن دسترسی ندارید ...
خب گروه کاربری رو میزارن که خودمون اینکار رو بکنیم.پس اونوقت فایده ای نداره
این انجمن کلا گروه کاربری نداره دوست عزیز ! اون گروه کاربری هم که در پروفایل شما قرار داره فقط توسط شما قابل مشاهده هستش ...

در واقع اینجا فقط دو گروه وجود داره : مدیران و کاربران ...
من تو آوردن نقل قول یکم مشکل دارم میتونی بیشتر توضیح بدی.ممنون
صفحه‌ها: 1 2 3