انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: متن خبر نرم افزار موبایل بانک تجارت را فقط از tejaratbank.ir دریافت کنید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بانک تجارت امکان دریافت نرم افزار موبایل بانک تجارت را تنها از طریق سایت و شعب خود امکان پذیر کرده است و سایتهایی که نرم افزار موبایل بانک تجارت را ارائه می دهند فاقد مجوز این بانک می باشند .
	 متن خبر نرم افزار موبایل بانک تجارت را فقط از tejaratbank.ir دریافت کنید  1
به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، مشتریان این بانک که قصد دریافت نرم افزار موبایل بانک تجارت را دارند می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.tejaratbank.ir و با ورود به سامانه بانکداری الکترونیک ، لینک سامانه موبایل بانک را انتخاب نموده و با ثبت مدل گوشی تلفن همراه خود نرم افزار موبایل بانک را دریافت کنند . همچنین کلیه شعب این بانک در سراسر کشور نرم افزار فوق را در اختیار مشتریان قرار می دهند .
متاسفانه تعدادی از سایتها بدون اخذ مجوز اقدام به ارائه خدمات بانکی از جمله نرم افزار موبایل بانک تجارت در سایتهای اینترنتی خود نموده اند و در صورت بارگیری نرم افزار از این سایتها امکان سوء استفاده از حساب مشتریان وجود دارد . همچنین دریافت نرم افزار فوق از طریق تلفن همراه افراد نیز فاقد امنیت است .
هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 تماس حاصل نمایند .
مرسيHeart
ممنون
باسلام خدمت همه دوستان.ازاینکه به این انجمن پیوسته ام خیلی مفتخرم.به دنبال دانلودموبایل بانک تجارت برای گوشی ویوازu5هستم حتی به سایتtejaratbank.irهم سرزدم اماپیدانکردم لطفا کمکم کنید.متشکرم