انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سه گوشی جدید مجهز به سیمبین آنا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نوکیا سه گوشی هوشمند کامل، مجهز به سیمبین Belle معرفی کرد. نوکیا سه گوشی هوشمند کامل با امکانات بالا معرفی کرد که از جدیدترین کارآیی یک گوشی هوشمند با قیمتی مناسب برخوردار هستند و جدیدترین نوآوری بازار را با سیمبین Belle (بِل) با خود به همراه دارند. نوکیا 700، نوکیا 701 و نوکیا 600 دامنه طراحی، امکانات و کارآیی در سری گوشي‌های هوشمند سیمبین را وسعت می‌بخشند.

سه گوشی مجهز به سیمبین Belle هستند و از اشتراک‌گذاری و اتصال NFC با یک ضربه کوچک، شخصی‌ترین رابط کاربری که تاکنون وجود داشته و تجربه مرور وب قدرتمندتری با موبایل برخوردار است. قابلیت‌های NFC در هر سه گوشی هوشمند جدید این امکان را نیز فراهم می‌آورد تا با لوازم جانبی موبایل که به NFC مجهزند مانند بلندگوها یا هدفون‌های بلوتوث و هدست‌ها اتصال برقرار کنند. برای بسط دادن سری لوازم جانبی NFC، نوکیا هدست بلوتوث جدید استریو نوکیا Essence را معرفی می‌کند که به گوشي‌های هوشمند NFC به راحتی با ضربه دستگاه‌ها به یکدیگر متصل مي‌شود.
با اینکه هر سه گوشی هوشمند شامل جدیدترین طراحی و قابلیت‌های تصویربرداری و پردازش نوکیا هستند، هر کدام اولویت‌های متمایزی دارند که به کاربران امکان مي‌دهند تا بین امکاناتی که در یک گوشی هوشمند بیشترین اهمیت را برایشان دارد انتخاب کنند. جمع و جورترین گوشی هوشمند لمسی یک تکه (نوکیا 700) در دنیا؛ یک گوشی هوشمند شیک و خوش‌فرم با روشنترین صفحه نمایش در دنیا برای استفاده در فضای باز و بسته (نوکیا 701) و بلندآواترین گوشی هوشمند سرگرمی‌محور (نوکیا 600) اولین‌ها را در مجموعه محصولات نوکیا به ارمغان می‌آورند.
نوکیا 700: کوچک‌ترین گوشی هوشمند نوکیا
نوکیا 700 تنها با برخورداری از 50 سانتیمتر مکعب حجم، وزن 96 گرم و ابعاد 110 × 50.7 × 9.7 میلیمتر نه تنها جمع و جورترین گوشی هوشمند سیمبین است، بلکه جمع و جورترین گوشی لمسی یک‌تکه (مونوبلاک) در دنیاست. اگرچه اندازه‌اش کوچک است، اما کارآیی‌هایی نظیر اتصال و اشتراک با یک ضربه کوچک از طریق فناوری NFC، پردازنده یک گیگاهرتز، صفحه نمایش AMOLED با فناوری ClearBlack display، 2 گیگابایت حافظه داخلی (با امکان ارتقا به 32 گیگابایت با استفاده از کارت microSD و در نهایت 34 گیگابایت)، ضبط ویدئویی HD و دوربین 5 مگاپیکسل با فوکوس کامل به همراه فلاش LED این اندازه کوچک را جبران می‌کنند.
علاوه بر این، نوکیا 700 برترین گوشی هوشمند دوستدار محیط زیست است. این گوشی با برخورداری از باتری بادوام، استفاده زیاد از مواد بازیافتی و امکاناتی برای کاهش مصرف باتری، یک گوشی هوشمند کامل برای هر کاربری است که به محیط زیست اهمیت می‌دهد.
نوکیا 701: روشن‌ترین گوشی هوشمند نوکیا
نوکیا 701 یک گوشی هوشمند خوش‌فرم، باریک و سبک است که روشن‌ترین صفحه نمایش را در میان تمام تلفن‌های همراه جهان دارد. این صفحه نمایش 5/3 اینچ ClearBlack display برای استفاده در فضای بسته و باز بی‌نظیر است. علاوه بر این، نوکیا 701 از فناوری حذف نویز برای ایجاد شفاف‌ترین کیفیت صدا برخوردار است و مانند دیگر گوشي‌های هوشمند جدید، به فناوری اشتراک و اتصال NFC با یک ضربه مجهز است که با کمک آن محتوای تلفن همراه به اشتراک گذاشته مي‌شود و به نظر می‌رسد به‌طور بی‌سیم به هدفون‌ها و بلندگوهای NFC منتقل شده و پخش شود.
گوشی هوشمند نوکیا 701 که بر پایه طراحی نوکیا C7 پرطرفدار ساخته شده است، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین 8 مگاپیکسل با فوکوس کامل، فلاش LED دوتایی، دوبرابر بزرگنمایی دیجیتال، دوربین دوم برای تماس‌های تصویری و ضبط ویدئویی HD دارد. این گوشی از 8 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که با کارت microSD تا 40 گیگابایت ارتقا می‌یابد.
نوکیا 600: بلندآواترین گوشی هوشمند نوکیا
نوکیا 600 صدایی بلند و امکانات بالایی را در کالبدی کوچک ارائه می‌دهد. نوکیا 600 با برخورداری از آنتن داخلی رادیو افام برای گوش دادن به رادیو بدون هدفون و فرستنده رادیو با امکان پخش موسیقی از گوشی کاربران به هر رادیو افام، یک گوشی مخصوص دوستداران موسیقی است. این گوشی با 60 ساعت پخش موسیقی، بلندگوی داخلی فوق‌العاده قدرتمند و توانایی پخش موسیقی به صورت بی‌سیم از طریق بلندگوهای NFC نظیر بلندگوهای نوکیاPlay 360°، کامل‌ترین گوشی هوشمند برای میهمانی‌های کاربران است.
نوکیا 600 با قیمتی کمتر از نوکیا 700 و 701، پردازنده یک گیگاهرتز، دوربین 5 مگاپیکسل با فوکوس کامل به همراه فلاش LED و ضبط ویدئویی HD، 2 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه و قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت دردسترس قرار خواهد گرفت.
هدست بلوتوث استریو نوکیا
سه گوشی جدید مجهز به سیمبین آنا 1
هدست بلوتوث استریو جدید نوکیا Essence، از فناوری خاص حذف نویز یا سر و صدای اضافی استفاده می‌کند تا به طور بی‌نظیری 8/99 درصد از صدای محیط را حذف کند و صدایی خالص و با کیفیت بالا ایجاد کند، بدون اهمیت به اینکه برای کسانی که نمی‌خواهند کیفیت صدا را هنگام استفاده بی‌سیم قربانی کنند، چقدر محیط پر سر و صداست. این هدست بلوتوث استریو با استفاده از فناوری NFC می‌تواند با گوشي‌های هوشمند NFC به سادگی و تنها با ایجاد ضربه‌ای دو دستگاه با همدیگر اتصال پیدا کند.