انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گلکسی نوت سوم در حال دریافت گواهی بلوتوث
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به لطف لیست گواهینامه های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Bluetooth SIG ، اکنون دیگر عرضه گلکسی نوت III بسیار نزدیک به نظر می رسد. ماه ها است که شایعات گوناگونی در خصوص فبلت جدید سامسونگ به گوش می رسد. و اکنون که تنها ۲ هفته تا نمایشگاه IFA فرصت باقی است، به نظر می رسد کارخانه دار کره جنوبی حرکات لازم برای دریافت تاییدیه های دستگاه خود را آغاز کرده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلکسی نوت سوم در حال دریافت گواهی بلوتوث 1
نوت سوم به تازگی گواهینامه بلوتوث را دریافت کرده است و اگر چه خود را در این لیست گنجانده، اما هیچ چیز تازه ای درباره مشخصاتش فاش نشده است. البته پیش از این تقریبا همه چیز درباره این سوگلی تازه سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است:

گلکسی نوت III به احتمال فراوان از یک نمایشگر ۵.۶۸ اینچی فول اچ دی AMOLED بهره می برد. دو نسخه از آن عرضه خواهند شد که دارای پردازنده اگزینوس 5420 و کوالکام اسنپ دراگون 800 هستند. منابع داخلی سامسونگ به تازگی فاش ساخته اند ۴ میلیون دستگاه ابتدایی از اسنپ دراگون ۸۰۰ بهره می برند. و ۲۰ تا ۳۰ درصد از تولیدات بعدی به پردازنده هشت هسته ای اگزینوس مجهز خواهند شد. نسخه 4G LTE آن هم به احتمال فراوان از اسنپ دراگون ۸۰۰ بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری آن می توان به رم ۳ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

تا کنون تایید شده که این فبلت مجهز به اندروید 4.3 خواهد بود و در دو رنگ سفید و سیاه عرضه می شود. البته گفته می شود به مناسب هالویین، احتمال عرضه آن با رنگ صورتی هم وجود دارد.



گلکسی نوت سوم در حال دریافت گواهی بلوتوث 1