انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام امروز میخوام بیو گرافی چند تا از بازیگرای ترکیه رو براتون بزارم.


نام اصلی چنار تولگاهان سایاشمان است. او در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۱۹۸۱ میلادی در کشور ترکیه متولد شد. او یک مدل ترکیه ای ، مجری تلویزیون و بازیگر است. تولگاهان سایاشمان در شهر استانبول زندگی می کند و فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۰۵ با حضور در مسابقات انتخاب بهترین مدل در کره جنوبی آغاز شد. او تاکنون تا به حال در سریال ها و فیلم های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته است. ورزش مورد علاقه تولگاهان سایاشمان فوتبال است و طرفدار باشگاه فنرباغچه می باشد.او عاشق خانواده است و بسیار درسخوان در رشته مدیریت کسب و کار در دانشگاه داگوس فوق تحصیل شده.
بیو 1

TongueSmileHeartBig GrinBlushDodgy

لاله با اسم اصلی امینا ساندل در ۱۵ ژانویه سال ۱۹۸۲ در یوگسلاوی متولد شد. او مسلمان بوده و بخاطر ازدواج کشورش را ترک کرد. او ۲ پسر دارد که یکی ۴ ساله و دیگری ۱۱ ماه است. شغل اصلی او خوانندگی هست و هنوز هم در کشورش به خوانندگی ادامه می دهد. او هم اکنون بازیگر نقش لاله در سریال عمر گل لاله میباشد ، هرچند از بعد از ۱۶ قسمت از این سریال خارج می شود.
بیو 1

Big GrinTongueSmileSleepyDodgyAngelBlush

نام اصلی یشیم بازیگر سریال عمرگل لاله Serenay Sarıkaya است. او در تاریخ 1 ژوئیه، 1991 در شهر آنتالیا کشور ترکیه متولد شد. او بجز بازیگری ، یک مدل حرفه ای در کشور ترکیه به حساب می آید. Serenay Sarıkaya تحصیلات دبیرستانی را در شهر آنتالیا به پایان رساند.او به ورزش تنیس و والیبال علاقه دارد و همچنین بیشتر مواقع موزیک راک گوش می دهد. او یک بار در مسابقات زیباترین جوانان اروپایی که در جمهوری چک برگزار شد شرکت کرد و توانست مقام چهارم را برای کشور ترکیه به ارمغان بیاورد. وی در سال 2010 در لیست 10 دختر شایسه ی ترکیه قرار گرفت.

بیو 1

Big Grin:cool:SleepyWinkDodgyAngelBlushSmile

نام اصلی لامیا بازیگر در سریال از بوسه تا عشق Aslı Tandoğan است. او در تاریخ 2 آوریل 1979 در شهر آنکارا کشور ترکیه متولد شد. او حرفه بازیگری را از سال 2002 آغاز کرده است.

بیو 1

TongueBig GrinSmileUndecidedDodgyExclamationAngel

که به نام مهند مشهور شده است با بازی در سریال عشق ممنوع شهرتی جهانی یافت . وی همچنین در سال ۲۰۰۲ عنوان بهترین مدل جهان را بدست آورد . او متولد روز ۲۷ اکتبر سال ۱۹۸۳ است و … به گزارس پارس ناز او یک بسکتبالیست حرفه ای و ماهر است و هنگامی که به استانبول مهاجرت کرد به باشگاه Ülkerspor sports پیوست . در حال حاضر وی به بسکتبال به عنوان یک سرگرمی نگاه میکند و بیشتر به عنوان مدل و بازیگر سینما مشغول به کار است و شغل اصلی وی هنرپیشگی محسوب می شود . همسر وی نیز مانند خودش جز خوش اندام ترین افراد دنیا محسوب می شود به طوری که در سال ۲۰۰۲ او نیز توانست لقب زن سال را در دنیا از آن خود کند و این دو زوج در یک سال به موفقیتی عظیم در زندگیشان دست یافتند . نام همسر وی Azra Akin است . نکته جالب توجه اینجاست که وی در میان عرب زبانان بسیار محبوب است . اودر یک سریال ترکی به نام Gumus نقش آفرینی کرد که نامش در آن سریال Mehmet بود ولی در میان عرب زبانان به Mohannad مشهور شد . جالب اینجاست که دوبله های فارسی که از این سریال به زبان فارسی ساخته شده نیز نام وی را مهند می گویند در حالی نام او در فیلم بهلول است.

بیو 1

تموم شد سپاس یلدتون نره
اسپم ها حذف شدند...