انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: راه‌اندازی آی تونز ایرانسل خرید قانونی آهنگ‌ها را ساماندهی می‌کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، رضا یزدانی خواننده راک کشور از راه‌اندازی سامانه آی توتز ایرانی از سوی ایرانسل در آینده نزدیک قدردانی کرد و آن را موجب ساماندهی خرید قانونی آهنگ‌ها عنوان کرد.

به نقل از سینا ، وی در سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری با ابراز خرسندی از شباهت‌های سامانه در حال راه‌اندازی اپراتور دوم با آی تونز گفت: از طریق این سامانه خرید آهنگ‌ها به صورت قانونی صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان باید بابت دانلود آهنگ هر خواننده‌ای هزینه خرید هر آهنگ را به خواننده آن پرداخت کنند و امیدوارهستم با این کار جلوی دانلودهای غیرمجازگرفته شود.

یزدانی با اشاره به تجربه تلخ خود از پخش آخرین آلبومش با نام ساعت فراموشی” تصریح کرد: توزیع آخرین آلبوم من دهم آبان ماه جاری و از ساعت ۸ صبح توسط شرکت توزیع کننده در سوپرمارکت‌ها و مراکز فرهنگی آغاز شد و این در حالی بود که صبح همان روزآلبوم من به صورت رایگان دراختیار کاربران برخی از سایت‌ها قرار گرفته بود.

وی با اشاره به داستان همیشه تکراری دانلود غیرقانونی افزود: وقتی آمار دانلود رایگان آهنگ‌هایمان را در اینترنت می‌بینیم با خودمان فکر می‌کنیم که اگر این سرمایه‌ها در چرخه دنیای موسیقی کشور جریان داشته باشد و به جیب خواننده و تولیدکننده برود، شاهد تحولات شگرفی در این عرصه خواهیم بود.

یزدانی خاطرنشان کرد: فکر می ‌کنم شروع فعالیت خوانندگان هم سن و سال من در حوزه آی تی بیشتر به واسطه حضور شرکت ایرانسل و آهنگ‌های پیشوازی بوده که توسط این شرکت درخدمت مشترکین خود که طرفداران ما نیز هستند.

وی در خصوص کمک اپراتورهای همراه به خوانندگان نیز تاکید کرد: سامانه ارسال پیامک از سوی طرفداران که توسط شرکت ایرانسل ایجاد شده است، بهتر و بیشتر از هر تبلیغ دیگری برای من ارزش دارد.
خب انوقت براي هر آهنگ چقدر بايد پرداخت؟؟؟

البته من يكي كه منتظر ميشم آهنگ فسيل بشه بعدش از طريق بلوتوث ميگيرم گوش ميدمBig GrinBig GrinBig Grin