انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قتل همسر با همدستي يك غريبه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قتل همسر با همدستي يك غريبه
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ محمد پرتوي، فرمانده انتظامي شهرستان نجف‌آباد گفت: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر كشف جسد مردي در بيابان‌هاي اطراف شهر، ماموران بر سر صحنه حاضر شدند.
وي افزود: با شروع تحقيقات مشخص شد جسد متعلق به فردي به نام غلام است كه با سلاح كمري به قتل رسيده و آثار كبودي بر بدن وي نشان داد كه قبل از قتل مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
پرتوي تصريح كرد: با شناسايي مقتول، تحقيقات از همسر وي صورت گرفت كه او ابتدا از موضوع اظهار بي‌اطلاعي كرد و گفت: به كسي مظنون نيست. اما با بررسي‌هاي بيشترسرنخ‌هايي درباره ارتباط فردي به نام «مهرزاد» با همسر مقتول به دست آمد.
فرمانده انتظامي نجف‌آباد يادآور شد: همسر مقتول پس از اين‌كه متوجه شد ماموران از ارتباط اين دو با خبر شده‌اند، به قتل همسرش با همدستي مهرزاد اعتراف و عنوان كرد، به دليل اختلاف شديدي كه با همسرم داشتم، با همدستي مهرزاد طبق نقشه همسرم را از خودرو بيرون آورده و پس از ضرب و شتم، با سلاح كمري وي را به قتل رساندم.
سرهنگ پرتوي تصريح كرد: با اعترافات همسر مقتول ماموران پليس آگاهي مهرزاد را دستگير كردند كه وي نيز با ديدن مدارك و شواهد اعتراف كرد از فردي به نام نادر يك كلت خريده و با نقشه قبلي مقتول را با همكاري همسرش به قتل رسانده است

فرمانده انتظامي نجف آباد با بيان اين‌كه فروشنده سلاح كمري نيز در يكي از استان‌هاي جنوبي كشور شناسايي و دستگير شد، گفت: با تشكيل پرونده، متهمان دستگير شده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي و با قرار صادره روانه زندان شدند.