انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نوکیا به سامسونگ: «به خودت استراحت بده، گلکسی رو دو نیم کن!»
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوکیا به سامسونگ: «به خودت استراحت بده، گلکسی رو دو نیم کن!» 1 Have a Break


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوکیا که با فروش بخشدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ابزارها و سرویس‌های خود به مایکروسافت به نظر می‌رسد، اعتماد به نفس بالایی برای آینده بدست آورده در یک پست توییتر، مرگ تلفن‌های اندرویدی سامسونگ را همچون نصف کردن کیت‌کت دانسته است.




نوکیا آلمان، تصویر یک گلکسی اس 3 را که همچون کیت کت به دونیم شده در پست توییتر خود قرار داده و در آن از جمله تبلیغاتی معروف «به خودت استراحت بده» استفاده نموده است.
گوگل چندی پیش از نسخه جدید اندروید با نام کیت کت پرده برداشت، حال نوکیا با کنایه به بیسکویت کیت کت و آینده اندروید و سامسونگ، به جنگ بر سر سهم بازار بیشتر اشاره کرده است.
اما حقیقت آن است که در حال حاضر نوکیا برای سامسونگ رقیب جدی محسوب نمی‌شود و حتی فروش کل اکوسیستم ویندوز فون نیز قابل مقایسه با میزان فروش سامسونگ نیست. از طرفی خود مایکروسافت و نوکیا چندی پیش به سامسونگ برای بازگشت به تولید تلفن مبتنی بر ویندوز فون خوش آمد گفتند.
اما به هر حال نمی‌توان رقابت بین نوکیا و سامسونگ را نادیده گرفت این موضوع حتی در تیز تبلیغاتی جدید لومیا 1020 نوکیا نیز به خوبی به چشم می‌خورد. در این تیزر تبلیغاتی نوکیا مستقیما گلکسی اس 4 سامسونگ را هدف قرار داده است.
سامسونگ در سه ماهه پیش، نزدیک به 70 میلیون دستگاه تلفن هوشمند به فروش رساند و این در حالی است که فروش تلفن‌های سری لومیا در همان بازه زمان از 7.4 میلیون دستگاه بیشتر نشده بود. حال نوکیا چشم به سرمایه و قدرت مایکروسافت بسته و به آینده روشن می‌اندیشد؟ نظر شما در رابطه با آینده نوکیا چیست؟