انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بلیت طبقه اول آزادی تمام شد/ فروش بلیت 8 هزار تومانی به مبلغ 30 هزار تومان در بازار س
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بلیت طبقه اول آزادی تمام شد/ فروش بلیت 8 هزار تومانی به مبلغ 30 هزار تومان در بازار س 1

در حالی که هفت ساعت تا آغاز شهرآورد پایتخت باقی مانده است، بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمی بیشتر از هفت ساعت دیگر شهرآورد هفتاد و هفت پایتخت آغاز می‌شود و این در حالی است که بلیت‌های طبقه اول ورزشگاه در این لحظه به پایان رسیده است.

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس هم چنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و لحظه به لحظه بر تعدادشان افزوده می‌شود، در حالی که جمعیت تماشاگران لحظه به لحظه بیشتر می‌شود بلیت طبقه اول تمام شده است و هواداران ناچار هستند به خرید بلیت‌های طبقه دوم اکتفا کنند.

اتمام فروش بلیت‌های طبقه اول بار دیگر پای بازار سیاه را به ورزشگاه آزادی باز کرد. در حالی که باجه‌های فروش بلیت ورزشگاه آزادی اعلام می‌کنند که بلیت‌های هشت هزار تومانی طبقه اول به پایان رسیده است، این بلیت‌ها کمی آن‌سوتر به قیمت 30 هزار تومان فروخته می‌شود.

کری خوانی هواداران دو تیم سرخابی از همین لحظه آغاز شده و هر از گاهی شعارهای دو طرف فضای محوطه ورزشگاه آزادی را پر می‌کند.

برخی از هواداران دو تیم در حال استراحت بر روی چمن محوطه ورزشگاه آزادی بودند با دیدن ازدحام جمعیت تصمیم گرفتند که هر چه زودتر وارد استادیوم شوند تا مبادا صندلی‌های طبق اول پر شود و راهی به این طبقه پیدا نکنند.