انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی 1

در حالی که هنوز حدود هفت ساعت تا شهرآورد 77 پایتخت باقی مانده است، 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند به گونه‌ای که طبقه اول تا حدود زیادی پر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که هنوز هفت ساعت تا آغاز شهرآورد هفتاد و هفتم پایتخت باقی مانده است، صندلی‌های طبقه اول ورزشگاه آزادی تقریبا پر شده است و تنها صندلی‌های پشت دروازه‌ها خالی است. به این ترتیب در حال حاضر چیزی حدود 30 هزار نفر در مجموعه ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

تعداد زیادی از کسانی که بلیت طبقه اول را دارند هم اکنون در راهروهای ورود به جایگاه‌های طبقه اول نشسته‌اند تا از شر آفتاب در امان باشند. در همین حال افرادی که روی صندلی ها نشسته‌اند جای این افراد را نگه داشته‌اند تا مبادا فرد دیگری آنها را پر کند.

از نکات جالب توجه خالی بودن 95 درصد صندلی‌های جایگاه تماشاگران است که پیش از این به صورت الکترونیکی به فروش رفته اند. با توجه به این که این بلیت‌ها با ذکر شماره صندلی به فروش رسیده‌اند، صاحبان این بلیت‌ها می‌توانند چند دقیقه‌ مانده به شروع بازی وارد ورزشگاه شوند و در جایگاه‌های خود قرار بگیرند.

در حالی که بسیاری از هواداران دو تیم بلیت‌های هشت هزار تومانی در دست دارند به این دلیل که در طبقه اول فقط پشت دروازه‌ها خالی است، ترجیح می‌دهند به طبقه دوم ورزشگاه بروند تا بازی را از زاویه بهتری ببینند.

در طبقه دوم که حدود 55 هزار نفر ظرفیت دارد، هم اکنون حدود پنج هزار نفر حضور دارند و لحظه به لحظه نیز بر تعدادشان افزوده می‌شود.

ترکیب جمعیتی هواداران سرخابی تا این لحظه تقریبا برابر است و فقط به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس کمی بیشتر باشند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی تقریبا سه ساعت است که زیر آفتاب نشسته‌اند و در این دقایق به شدت تیم‌های خود را تشویق می‌کنند و سعی می‌کنند روحیه خود را تا شروع بازی حفظ کنند. این در حالی است که کاروان دو تیم هنوز وارد مجموعه ورزشگاه آزادی نشده‌اند.
منتقل شد
حیف که 0-0 شدDodgy

اون همه ذوق داشتمWink
با اين بازيشون بهتر بود يك نفر ميرفت تماشا
آخه من نمیدونم برای چی همیشه 0-0 میشن
cryingcryingcryingcryingcryingcrying
هی اینم مساوی شد..........................................
چند تا شهراورد دارن اینا مساوی می کنن