انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دایی: در داربی به مساوی فکر نمی‌کنیم/ رده‌بندی جهانی تیم‌ها اهمیتی ندارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دایی: در داربی به مساوی فکر نمی‌کنیم/ رده‌بندی جهانی تیم‌ها اهمیتی ندارد 1

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش می‌خواهد برابر حریف دیرینه بهترین نمایش را ارائه کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال در روز جمعه درباره‌ی این دیدار گفت: مطمئنا همه می‌دانید که این بازی چقدر حساس است. سعی می‌کنیم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و تمام امیدمان این است که بازی خوبی را ارایه دهیم. ما می‌خواهیم فردا یکی از بهترین بازی‌هایمان را انجام دهیم و نمایشی خوب داشته باشیم. می‌خواهیم بهترین بازی‌مان را جلوی استقلال به نمایش بگذاریم. در این مدت تمرینات خوبی پشت سرگذاشته‌ایم و می‌خواهیم مزد این تلاش را بگیریم.
وی افزود: لزومی ندارد از قلعه‌نویی و همکارانش تعریف کنم اما نتایج خوب آنها در سال‌های اخیر گواه چیزهای زیادی است. کار سختی داریم و نباید اشتباه کنیم. با این حال همه تلاشمان را می‌کنیم تا پیروز میدان باشیم. در این بازی حق اشتباه نداریم و به مساوی فکر نمی‌کنیم چرا که سه امتیاز ما را به ادامه لیگ امیدوار می‌کند.
دایی اظهار کرد: امید عالیشاه محروم و علی عسگر مصدوم هستند و به این دیدار نخواهند رسید.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شما ترجیح می‌دهید در این دیدار بازنده نباشید، بیان کرد: من سعی می‌کنم تیمم را به گونه ای بچینم که به پیروزی فکر کند. البته باید قبول کنید تیمی که در داربی بازنده می‌شود تا مدت‌ها فشار بر رویش وجود دارد اما ما برای برد به میدان می‌رویم و به این امر خیلی امیدواریم.
او در پاسخ به سوالی درباره رده‌بندی جهانی استقلال و پرسپولیس گفت: من به این مسائل فکر نکرده‌ام و به آنها گوش هم نمی‌کنم. کار خودم را می‌کنم و دوست دارم در حال و ‌آینده زندگی کنم. ما می‌خواهیم بازی‌هایمان را ببریم و این صحبت‌ها اهمیتی ندارد.
دایی در پاسخ به سوالی درباره خلعتبری افزود: هنوز کارت بازی خلعتبری صادر نشده ولی امیدواریم صادر شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تجربه بازیکنان استقلال نسبت به پرسپولیسی‌ها بیشتر است، گفت: برای کارشناسان احترام قائلم اما ما بازیکنان باتجربه هم زیاد داریم که در دقایق حساس می‌توانند به ما کمک کنند و کارشان را به خوبی انجام دهند. از روز اول جوانان به من کمک کردند و اگر الان نتایج خوبی گرفتیم همین جوانان آن را به دست آوردند. به هر حال بزرگان تیم هم به آنها کمک می‌کنند.
وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به موفقیت‌های قلعه‌نویی در داربی تهران و تاکتیک تیمش در روز جمعه اظهار کرد: ما از تجربه‌ها درس می‌گیریم. ما در حال زندگی می‌کنیم و به گذشته توجه نداریم.اگر بدانم که استراتژی قلعه‌نویی برای بازی فردا چیست حتما راحت‌تر به میدان می‌روم اما ما فقط می‌خواهیم بازی خوب و منطقی ارایه دهیم و به زمان حال می‌اندیشیم.
او درباره آی‌تی‌سی خلعتبری تصریح کرد: از این ماجرا هیچ اطلاعی ندارم اما دوست دارم خلعتبری هرچه سریعتر به تیم برسد و در بازی‌های آینده به ما کمک کند. خلعتبری می‌تواند به اهداف آینده ما کمک کند و امیدوارم هرچه سریع تر مشکلش حل شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توان پیروزی برابر استقلال را دارد یا نه، گفت: قلعه‌نویی مربی بزرگی است. او سال‌هاست در کار مربیگری است و از دوستان من حساب می‌شود. ما به دنبال شکستن رکورد قلعه‌نویی نیستیم بلکه به دنبال ارایه یک بازی زیبا و پیروزی هستیم. من یک آرامش بزرگ را از وقتی به پرسپولیس آمدم از دست دادم. در راه آهن حواشی و جنجال وجود نداشت اما چون می‌خواستم به پرسپولیس کمک کنم به این‌جا آمدم. می‌خواهم هواداران خوشحال شوند و فردا سربلند بیرون آیند. شاید پیروزی ما در بازی بعد تا حدی در این دیدار موثر باشد اما مطمئن باشید بازیکنان ما با انگیزه‌های زیادی حاضر می‌شوند. ما همه چیز را فراموش می‌کنیم و در میدان حاضر می‌شویم. با این صحبت که چون آنها باخته‌اند، انگیزه ندارند موافق نیستم. . انگیزه دو تیم برای این دیدار بالاست. باید دید که روز جمعه چه اتفاقی می‌افتد، هرچند که ما با تمام توانمان به میدان می‌رویم.
دایی در پاسخ به سوالی درباره قضاوت فغانی در داربی 77 گفت: نظری ندارم و تنها برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. وظیفه‌ی همه‌ی ما این است که به داور کمک کنیم تا او بتواند به خوبی کارش را انجام دهد. امیدوارم فردا داوری بدون اشتباهی از فغانی را ببینیم. امیدوارم داوران فردا بازی خوبی را قضاوت کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با تمجید از هواداران پرسپولیس افزود:‌هوادار کسی است که از دقیقه یک تا 90 تیم خودش را تشویق کند و فراموش نکنید حمایت هواداران از ما می‌تواند به ما کمک کند تا با انگیزه‌ی بیشتری کار کنیم. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم و هواداران تنها تیم های خود را تشویق کنند.
چرا رده بندی تیم ها اهمیت نداره.حالا اگر خودش جای استقلال بود میگفت خیلی هم اهمیت داره
اهمیت نداره چون که تازه اول فصله از نیم فصل دوم مهم میشه جایگاه
حالا امروز شهراورده اینا رو ول کنید
منتقل شد