انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جلالی: خط حمله تراکتورسازی به روزهای خوبش نرسیده است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربی تراکتورسازی می‌گوید بازیکنان تیمش هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌اند و نیاز به فرصت دارند تا بتوانند بازی واقعی خود را انجام دهند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی با صبای قم گفت: در فوتبال صاحب نگرش هستیم و نیاز به صبر و حوصله و شکیبایی داریم. همواره می‌گویم که هر وقت کار غلطی را انجام دهیم، الگو می‌شود.
سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به پیروزی تیمش برابر صبا گفت: امروز نشان دادیم فوتبالی که بازی می‌کنیم شایسته هواداران‌مان است. من به آن‌ها تبریک می‌گویم. در این دیدار فشار مضاعفی را به روی تیم حریف آوردیم و حتی دو بار توپ را به تیر دروازه زدیم. از تمام بازیکنانم و بخصوص آن‌ها که مصدوم شده‌اند تشکر ویژه‌ای دارم.
جلالی افزود: تیمی تهاجمی را در این بازی به میدان آوردیم اما وضعیت بازی تغییر کرد. ما خط حمله‌ای داریم که هنوز به روزهای خوب خود نرسیده است. بازیکنانی چون کریم انصاری فرد، سعید دقیقی و محمد نصرتی نیز تازه به روزهای خوب خود رسیده‌اند.
سرمربی تیم تراکتورسازی اشاره‌ای نیز به هواداران تیمش داشت و گفت: هواداران ما هرچقدر فریاد بزنند ما آن‌ها را دوست داریم. دیدید که امروز هواداران با چه شور و اشتیاقی تراکتورسازی را تشویق می‌کردند.
جلالی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تیم صبای قم نیز گفت: اصلا تیم صبا را دست کم نگیرید. صبا بازیکنان خوبی دارد و در نیمه دوم بازی را بالانس کرد. این تیم با مغز و قلبش بازی می‌کند و امیدوارم در هفته‌های بعد بتواند بهتر بازی کند.
بابا همین الان اخبار داشت همه ی این ها رو میگفت.
خوب بگه

همه که ندیدن
منتقل شد