انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کرانچار: از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام از نتیجه نه/ اولتیماتومی به من داده نشده است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این روزها از نتیجه بازی‌های سپاهان راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنان در زمین حتما راضی هستم.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، زلاتکو کرانچار پس از تساوی بدون گل شاگردانش برابر راه‌آهن سورینت اظهار کرد: تیم ما سراسر حمله است و 5 – 6 موقعیت گل نیز در این بازی ایجاد کردیم اما راه به جایی نبردیم و توپ‌هایمان به گل نرفت.
وی درباره داوری بازی نیز گفت: در نیمه اول یک پنالتی روی محمد غلامی گرفته نشد و همین باعث شد تا امروز افسوس بخوریم که دو امتیاز دیگر را از دست دادیم. البته باید گفت که در بعضی مواقع نیز خوب بازی نکردیم.
زلاتکو کرانچار ادامه داد: بهترین جایگزین محرم نویدکیا در ایران مجتبی جباری بود که او را در ابتدای فصل جذب کردیم اما متاسفانه همان گونه که قبلا هم گفتم مجتبی جباری با سپاهان نیست و ذهنش درگیر جای دیگری است. اگر خود باشگاه تصمیمی درباره او می‌خواهد بگیرد باید هرچه زودتر بگیرد؛ چرا که با او تعیین تکلیف کرده‌ام. او باید فکر کند و تصمیم قاطع خود را هرچه زودتر بگیرد آیا واقعا می‌تواند در چنین باشگاهی بازی کند یا هنوز می‌خواهد ذهنش را درگیر مکان دیگری کند.
سرمربی تیم سپاهان همچنین گفت: امروز نتوانستیم به خوبی شوتزنی کنیم؛ چرا که راه‌آهن با تراکم زیادی در دفاع ایستاده بود و ما را مجبور می‌کرد که از کناره‌ها حمله کنیم اما همان چند موقعیت شوت‌زنی را نیز امید ابراهیمی با بی‌دقتی از دست داد و به طور قطع در چنین شرایطی چاره‌ای از کناره بردن توپ نداریم.
زلاتکو کرانچار خاطرنشان کرد: از امروز فشار روی بدن‌های سپاهان افزایش خواهد یافت تا هم بهتر از این بازی کنند و هم از نظر روحی پیشرفت پیدا کنند. بازیکنان باید این فشار را تحمل کنند. از طرف باشگاه هیچ اولتیماتومی به من داده نشده است اما طبیعی است که وقتی تیم بزرگی مثل سپاهان نتیجه نمی‌گیرد همه نگاه‌ها متوجه سرمربی می‌شود و من نیز این نگاه‌ها را می‌پذیرم.
وی تاکید کرد: نتیجه بازی فردای پرسپولیس و استقلال برای من هیچ اهمیتی ندارد اما یک موضوع برای من مهم است و آن اینکه این دو تیم با هم مساوی کنند و این همان چیزی است که طرفداران نیز می‌خواهند.
بله مصاحبه اش رو دیدم
سپاهان تیم قویه است

اما مثل این که مربیش ناراضیه
منتقل شد