انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پورت میکرو USB 3.0، بهترین قابلیت ناگفته Galaxy Note 3
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چهارشنبه شب گذشته سامسونگ نسل جدید اسمارت فون (فبلت) محبوب خود را به همراه ساعت هوشمند Galaxy Gear به روی صحنه آورد و بسیاری از امکانات آنها را معرفی کرد. اما در این میان یکی از جزئیات مهم را از قلم انداخت: نوت ۳  به پورت Micro USB 3.0 مجهز است.

این گزینه را می توان یک تغییر عالی دانست که شیوه نقل و انتقال اطلاعات میان فبلت و کامپیوتر، و همچنین شیوه شارژ ابزار شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این تغییر از USB 2.0 به USB 3.0 حداقل دو فایده مهم و مشخص دارد:

اول، همان طور که می دانید با استفاده از پورت جدید، انتقال اطلاعات میان کامپیوتر و نوت ۳، و بالعکس افزایش سرعت چشمگیری خواهد داشت. بدین گونه شما آهنگ ها، ویدیوها و دیگر اطلاعات را با سرعت بسیار بیشتری بین این دو رد و بدل می کنید.

مورد دوم هم شارژ سریع تر این فبلت است. از آنجایی که پورت USB 3.0 به شما امکان شارژ ابزارهای الکترونیک با توان ۹۰۰ میلی آمپر ساعت را می دهد، لذا نوت ۳ هنگام اتصال یو اس بی، تقریبا به همان سرعت استفاده از آداپتور برق شارژ خواهد شد. 

البته هر دو این مورد کاملا به حضور پورت USB 3.0 روی کامپیوتر شما وابسته است. اما نکته خوب داستان اینجا است که نه همه، اما اغلب لپ تاپ ها و مادربوردهای امروزی به پورت USB 3.0 مجهز شده اند.

   





پورت میکرو USB 3.0، بهترین قابلیت ناگفته Galaxy Note 3 1