انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آلکاتل سری تلفن‌های ارزان قیمت اندرویدی Pop C را در رنگ‌های مختلف معرفی کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آلکاتل سری تلفن‌های ارزان قیمت اندرویدی Pop C را در رنگ‌های مختلف معرفی کرد 1 Alcatel Cnet


سری تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت آلکاتل اکنون در وضعیتی رو به رشد هستند و در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نمایشگاه IFA این شرکت ۴ محصول جدید  C5 ،C3 ،C1 One Touch Pop و C7 را به خانواده‌ی سری Pop اضافه کرده است.




تمام این گوشی‌ها مجهز به نسخه‌ی 4.2 اندروید هستند و با حافظه‌های داخلی 4 گیگابایتی(قابل ارتقاء به 32 گیگابایت) ارائه می‌شوند. همچنین همگی مجهز به رایو FM بوده و امکان سفارش مدل‌های دو سیم کارته نیز برای برخی از آنها وجود دارد. در ادامه به معرفی سایر مشخصات آنها می‌پردازیم.
Pop C1: این مدل از صفحه نمایش 3.5 اینچی با کیفیت HVGA  یا 320 در 480 و پردازنده‌ای دو هسته‌ای با فرکانس 1 گیگاهرتز به همراه باطری 1300 میلی‌آمپرساعتی و دوربین 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. C1 ارزان‌ترین عضو گروه است.
Pop C3: این تلفن همراه با وجود صفحه نمایش 4 اینچی با کیفیت WVGA  یا 480 در800 پیکسل، قابلیت لمس دو انگشتی، به همراه پردازنده‌ای دو هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و بلوتوث نسخه‌ی 4 اندکی قوی‌تر از C1 ظاهر شده است. در این مدل نیز یک باطری 1300 میلی‌آمپرساعتی و دوربین مکالمه تصویری به چشم می‌خورد.
Pop C5: صفحه نمایش 4.5 اینچی این مدل با رزولوشن 854 در 480 پیکسل، بر خلاف دو مدل قبلی از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند (دو مدل قبلی از 256,000 رنگ پشتیبانی می‌کنند). C5 با پردازنده‌ی دو هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی و دوربینی 5 مگاپیکسلی ارائه می‌شود. همچنین در C5 شاهد یک دوربین جلوی VGA و باطری نسبتا قوی‌تر 1800 میلی‌آمپرساعتی هستیم. حافظه‌ی داخلی این مدل 4 گیگابایت بوده که از طریق درگاه حافظه امکان افزایش آن تا حداکثر 32 گیگابایت وجود خواهد داشت.
Pop C7: در C7 به عنوان بزرگترین و شاخص‌ترین عضو مجموعه تلفن‌های ارزان قیمت آلکاتل، با نمایشگری 5 اینچی و البته رزولوشن پایین 854 در 480 پیکسل روبرو هستیم. C7 مجهز به پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و دوربینی 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 720p خواهد بود. دوربین جلویی با کیفیت VGA و باطری 2000 میلی‌آمپرساعتی از دیگر مشخصات این مدل هستند.
آلکاتل هنوز در رابطه با محل عرضه و بازه‌ی قیمتی اظهار نظری نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود که تلفن‌های سری Pop به عنوان «تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت»، با حداقل قیمتی حدود 150 دلار ارائه شوند.
ممنونم
.
.
.
.
.
.
.
.
منم میخوامcryingcryingcryingcryingcryingcryingcrying