انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شکست دادن ثروت مند ترین مرد جهان !!!!!!!!!!!!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
با سلام من برای شما عزیزان مطلبی قرار داده ام که بتوانید رئیس شرکت بزرگ مایکروسافت را ورشکستش کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! البته اگر همگانی و همه این کارو انجام دهند


تا حالا فكر كردين كه چطور ميشه بيل گتيس (مالك ثروتمند شركت مايكروسافت) رو ورشكست كرد؟؟؟!!!
پس اين مطلب رو خوووووب بخونيد ................
بيل گتيس در هر ثانيه دلار آمريكا درآمد داره، يعني 20ميليون دلار در روز و 7/8 ميليارد دلار در سال!
اگر 1000دلار از دست وي بر زمين بيفته به خودش اين دردسر رو نميده كه برش داره، چون در 4ثانيه اي كه برداشتنش طول ميكشه،اين پول عايدش شده!
امريكا در حدود 5/62هزار دلار بدهي داره و بيل گتيس به تنهايي ميتونه ظرف 10سال تمام بدهي آمريكا را بازپرداخت كنه!
اون ميتونه نفري 15دلاربه همه جمعيت جهان بده و باز هم 5ميليون دلاردر جيبش باقي بمونه !
اگر مايكل جردن يعني گرانترين ورزشكار آمريكايي هيچ غذا و آبي نخورده و همه 30ميليون دلار درآمد سالانه اش رو پس انداز كنه، 227سال طول خواهد كشيد تا به ثروتمندي بيل گتيس بشه!
اگر بيل گتيس رو به صورت يك كشور تصور كنيم ، سي و هفتمين كشور ثروتمند جهان مي شه!
يا به تنهايي درآمدي برابر سيزدهمين كمپاني عظيم آمريكايي خواهد داشت، حتي بيشتر از آي بي ام!
اگر همه ثروت بيل گتيس رو تبديل به يك دلاري كنيم، مي شه جادهاي از ماه تا زمين باهاش كشيد كه 14 بار رفته و برگشته! ولي ساخت اين جاده، 1400سال طول خواهد كشيد و 713 بوئينگ 747 بايد براي جابجايي اين پول ها پرواز كنند.
...اما!!!... اگر كاربران ويندوزهاي مايكروسافت بتونن بابت هر باري كه كامپيوترشون هنگ ميكنه، يك دلار از بيل گتيس خسارت بگيرن، وي تنها در مدت 3سال ورشكست خواهد شد!!!





خواهشا سپاس و نظر یادتان نرود با تشکر از توجه شما عزیزان


سپاس و نظر
دوستان کمر همت ببندید Big Grin
ممنونم.........Confused
منم هستم بریم که خسارت بگیریم
باید یک سوژه پیدا کنی بعد خسارت بزنی

سپاس و نظر
یا خدا چه ثروتی داره
میشه منم بیاااااااااام؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز اون ثروتمند ترین مرد جهان 
اینم راجع به اونه
برای بیستمین سال متوالی، «بیل گیتس»، توانست عنوان ثروتمندترین مرد آمریکا را بار دیگر از آن خود کند. سرمایه وی نسبت به دی‌ماه سال گذشته حدود 10 میلیارد دلار بیشتر شده، اما نکته جالب در این مورد آن است که این افزایش دارایی از منابعی به غیر از مایکروسافت به دست آمده‌اند.

با وجود آن‌که «بیل گیتس»، بسیاری از دارایی‌های خود را صرف امور خیریه می‌کند، اما همچنان ثروتمند ترین فرد آمریکا شناخته می‌شود. نکته جالب در مورد این فرد، این است که سرمایه وی در حال حاضر، بیشتر از هر زمان دیگر است!
اما این افزایش دارایی چگونه و از چه راه‌هایی به دست آمده؟ در پاسخ باید بگوییم که جناب گیتس یکی از سرمایه گذاران ارشد در کمپانی‌های تراکتورسازی Deer & Co، شرکت ملی راه‌آهن کانادا و بزرگترین تولید کننده نوشابه در مکزیک به نام Femsa می‌باشد.
سرمایه وی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، 9.8 میلیارد دلار بیشتر است. این مقدار در شهریورماه گذشته چیزی در حدود 8 میلیارد دلار بیشتر از دو سال قبل بود!
گیتس یکی از پایه‌گذاران کلوپ ویژه ثروتمندان برای بخشیدن بخش زیادی از داراییشان به افراد نیازمند و فقیر است. خود وی تاکنون بیش از 28 میلیارد دلار از داراییش را در امور خیریه و عام المنفعه خرج کرده است. شاید او نمونه بارز این جمله باشد که کسانی که بیشتر خرج می‌کنند، بر میزان دارییشان افزوده می‌شود.
وارن بافت ، مدیرعامل برکشایر هاتاوی هم با ثروت ۵۸.۵ میلیارد دلاری در رتبه دوم لیست فوربس ۲۰۱۳ ایستاده است. وی در سال گذشته صاحب ثروت ۴۶ میلیارد دلاری بود. وی توانسته طی یک سال ثروت خود را ۱۲.۵ میلیارد دلار افزایش دهد.
لری الیسون، موسس اوراکل هم با سرمایه ۴۱ میلیارد دلاری توانسه جایگاه خود را در گروه ۱۰ سرمایه دار برتر آمریکایی حفظ کند. البته ثروت وی نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.
اما همانطور که در اين مطلب نيز به آن اشاره کرديم ، مارک زاکربرگ ، موسس و مدیرعامل فیسبوک از برندگان بزرگ لیست بوده است. سهام وی در فیسبوک در ۲۰۱۳ بیش از ۹.۶ میلیارد دلار ثروت برای اش فراهم آورده و دوباره وی را به لیست ۲۰ ثروتمند برتر آمریکا برگرداند. وی سال گذشته این جایگاه را از دست داده بود.
در آخر جالب است بدانيد که بيل گيتس علاوه بر کسب عنوان ثروتمندترين فرد آمريکا ، جايگاه دومين فرد ثروتمند جهان را نيز در اختيار دارد.جايگاه ثروتمند ترين فرد جهان هم به مالک شرکت مکزيکي Mexico's telecom آقاي Carlos Slim Helu تعلق دارد.

Carlos Slim Helu مالک شرکت مکزیکی Mexico's telecom و ثروتمندترین فرد جهان با دارایی 73 میلیارد دلار
اينجوري كه من خودم به تنهايي 1 ساله ورشكستش ميكنم
هههههههههههههههه ممنونBig GrinBig GrinTongueTongue
صفحه‌ها: 1 2