انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیش فروش تویوتا RAV4 توسط ایرتویا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیش فروش تویوتا RAV4 توسط ایرتویا 1


قبل از عید خبری در مورد ورود تویوتا RAV4 جدید به بازار قرار دادیم و آن را به عنوان خودرویی که قرار است وارد بازار شود معرفی کردیم و در مورد این خودرو به صورت مختصر صحبت کردیم (آن مقاله را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید). اما این خودرو از لیست خودروهای مجاز به ثبت سفارش خارج شد تا چندی پیش که نه تنها دوباره وارد این لیست شد بلکه ایرتویا نیز در حال پیش فروش این خودرو است.
برای یادآوری باید بگوییم که پیشرانه این ژاپنی زیبا 4 سیلندر است که 2494 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند 176 اسب‌بخار تولید کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر آن 9.3 ثانیه است و در هر 100 کیلومتر به 7.7 لیتر سوخت نیاز دارد.
این خودرو در دو نوع تیپ 2 و تیپ 3 از سوی ایرتویا عرضه شده که در تیپ 3 از امکاناتی نظیر چراغ‌های زنون همراه با LED، گیربکس 6 سرعته خودکار، روکش چرمی صندلی‌ها، مانیتور، دوربین عقب، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، سانروف و 6 کیسه هوا بهره می‌برد.
ایرتویا قیمت قطعی تیپ 2 را 149 میلیون و 900 هزار تومان و قیمت قطعی تیپ 3 را 169 میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودرو و یا شرایط فروش می‌توانید به سایت ایرتویا (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.irtoya.com ) مراجعه کنید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیش فروش تویوتا RAV4 توسط ایرتویا 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیش فروش تویوتا RAV4 توسط ایرتویا 1