انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی Dodge Challenger R/T redline
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی Dodge Challenger R/T redline 1


درحالی که یخبندان و سرمای زمستان اطراف Lake Shore Drive را احاطه می‌کند کمپانی Dodge با ساخت و معرفی سری جدید چلنجر یعنی Challenger RT Redline می‌خواهد رکورد فروش سالانه ی خود را بشکند؛ در حال حاظر معرفی سری جدید چلنجر به عنوان یک ماسل کار مدرن به همراه موتور قوی V8 که توانایی تولید 375 اسب بخار را دارد و شاسی بهینه‌سازی شده برای درخشش در کلاس جهانی دقیقا تدایی‌گر تمامی آن چیزی است که طرفداران چلنجر از آن به عنوان یک ماسل کار انتظار دارند.
Reid Bigland مدیرعامل این کمپانی میگوید: فروش مدل چلنجر در سال 2012 شاهد رکورد جدیدی بود و پیش بینی می‌شود که Challenger RT Redline نیز بتواند با ظاهری خاص تر به این روند ادامه دهد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان به وجود خط‌هایی در کنار بدنه و رینگ‌ها به رنگ مشکی کروم به همراه نوار قرمز به دور آن اشاره کرد. چلنجر جدید حاصل ترکیبی از بی همتایی منحصر به فرد به همراه عملکردی بی‌تردید و افسانه‌ای در بین ماسل کارهای Dodge با موتور V8 HEMI است.
Challenger RT Redline بر روی پلتفرم Challenger Rallye Redline که به همراه موتور V6 خود توانایی تولید 305 اسب بخار را داشت و در اواسط سال 2012 معرفی شده بود ساخته شده است.
با اتکا به چلنجر2013 R/T و R/T plus 2013 (امروزه به عنوان ماسل کارهایی که بیشترین قابلیت آفرود را دارند معروف هستند و به قیمت 29995 دلار عرضه شده‌اند) Challenger RT Redline توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و سبک حقیقی کارخانه و چهره ی جذاب خود را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد تا به این ترتیب به خاص ترین کوپه‌ی کمپانی تبدیل شود.
خطی که در کنار چلنجر وجود دارد و به نوعی امضاء این مدل به حساب می‌آید دارای دو رنگ است. خطی که دارای حروف redline است و به رنگ قرمز است و یک نوار گرافیتی که از پشت چرخ جلو تا انتهای بدنه کشیده می‌شود و در انتهای آن به صورت قوس دار در میاید.

خصوصیات استاندارد:
در این مدل از چلنجر هم استانداردهای رعایت شده در تمامی مدل‌های R/T 2013 می‌توان یافت که به طور مثال می‌توان به موتور افسانه‌ای 5.7 لیتری V8 HEMI که توانایی تولید 375 اسب بخار را دارد، جعبه دنده ی 6 سرعته‌ ی دستی Tremec، بهینه سازی و تنظیم عملکرد سیستم تعلیق، ترمز های دیسکی، تنظیم عملکرد سیستم فرماندهی و هدایت، سیستم فرمانپذیری با صدا، بلوتوث،جایگاه ipod و پورت USB جک کمکی ورودی Audio،سیستم رادیویی ماهواره ای SiriusXM به همراه 12 ماه گارانتی، سیستم تشخیص نور، صفحه سرعت سنج LED که تا 160 مایل بر ساعت شماره گذاری شده، داشبورد با برجستگی‌های کربنی، چراغ‌های مه‌شکن، درپوش موتور با نشانه ی R/T، استارت دکمه‌ای و شیفترهای تعویض دنده ی Mopar T-handle که به همراه گیربکس 5 سرعته ی اتوماتیک عرضه می‌شوند اشاره کرد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی Dodge Challenger R/T redline 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی Dodge Challenger R/T redline 1