انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونمایی شاسی بلند متفاوت توسط کیا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شاسی بلند مفهومی کیا نیرو یکی از محصولاتی است که امسال توسط شرکت کره ای در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2013 رومایی شده است.

کیا مدتی طولانی است که کار برروی شاسی بلند کلاس b را به عنوان رقیبی برای نیسان جیوک ، رنو کاپتور ، اوپل موکا ، شورلت ترکس ، فورد اکو اسپرت و پژو2008 آغاز کرده است و توانسته خود را به تولید نسخه نهایی آن نزدیک کند ، اما تا پیش از تولید چنین خودرویی کیا نسخه ای مفهومی از آن را با نام نیرو طراحی کرده است .


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رونمایی شاسی بلند متفاوت توسط کیا 1

خودروی مفهومی کیا نیرو حدود 4185 میلی متر طول ، 1850میلی متر عرض و 1553 میلی متر ارتفاع دارد و به رینگ های آلیاژی 20 اینچی که درون تایرهای 40/225 قرار گرفته اند مجهز می باشد . این خودروی مفهومی به صورت 2+2 طراحی شده ولی به نظر می رسد نسخه نهایی آن دارای ظرفیت 5 نفر باشد . خودروی مفهومی نیرو دارای درهای پروانه ای ، امکان تنظیم ارتفاع پدال ها و تزئنات آلمینیومی است .

همچنین خودروی مذکور دارای فرمان با روکش چرم ، صفحه نمایشگر با کیفیت ، سامانه سرگرمی – اطلاعاتی لمسی مجهز به بلوتوث و سامانه ناوبری می باشد . نیروی مورد نیاز نیرو از طریق موتوری 1.5 لیتری به توان 160 اسب بخار تامین می شود. این توان تولیدی از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته کلاچ دوقلو به محور جلو انتقال می یابد. البته نیرو دارای یک موتور الکتریکی 45 اسب بخاری نیز است که نیرویش را به محور عقب خودرو اعمال می نماید.
dame kia garm bad on mashine porforoshe(perrayd) bazam mikhad goga kone