انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سیتروئن DS3 تجربه ای متفاوت با تبلیغات
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت سیتروئن سپتامبر سال گذشته و در جریان نمایشگاه بین المللی پاریس خودروی کابریو ds3 را معرفی کرد و امسال نیز اقدام به فروش آن نمود .

به هنگام معرفی این خودرو به بازار سیتروئن اعلام کرد که کابریو ds3 تنها خودرویی خواهد بود که ظرفیتی پنج نفره دارد و بیشترین ظرفیت صندوق عقب با 24.5 لیتر متعلق به آن است.

البته با نگاهی کارشناسانه به این خودرو می توان دریافت که ds3 خودرویی بسیار کوچک در نوع خود است و به همین دلیل امکان نشستن 3 نفر در صندلی عقب آن ممکن نیست. حتی شاید بتوان به شوخی هم که شده گفت سه سرنشین عقب این خودرو بعد از 200 کیلومتر تاب آوردن در شرایط جاده باید برای تسکین دردهای عضلاتشان روانه بیمارستان شوند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیتروئن DS3 تجربه ای متفاوت با تبلیغات 1


از سویی دیگر ممکن است عده ای تصور کنند که کابریو ds3 به دلیل شکل ظاهری و سقف متحرکش که دارای فناوری icv است اتومبیلی به روز و جز برترین های سیتروئن است . اما باید گفت که شرکت مذکور از سال 1948 تا 1990 اقدام به استفاده از فناری مذکور کرده است و لذا نمی توان حتی ظاهر ds3 را نیز کاملا جدید دانست.

گفتنی است این خودرو دارای سه موتور بنزینی و دو موتور دیزل با طیف توانی 82 تا 155 اسب بخار است. موتور 1.6 لیتر چهار سیلندر بنزینی ds3 قابلیت تولید 155 اسب بخار توان و 240 نیوتون متر گشتاور را دارد. این موتور به صورت مشترک توسط سیتروئن و ب ام و تولید شده و لقب شاهزاده را یدک می کشد.
kash ye ax mizashti azash