انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مدل مفهومی نوکیا بر پایه سیستم عامل اندروید هنوز در دست ساخت است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بر اساس گزارش هفته پیش نیویورک تایمز که در آن به مسئله پروژه نوکیا برای اندروید پرداخته شده بود خبر دیگری از این پروژه در ادامه منتشر شد.
 
به گزارش جی اس ام شرکت نوکیا همچنان در حال تست و ساخت مدل‌های مفهومی اندرویدی است.نه تنها با درج این خبر از سوی نیویورک تایمز، فنلاندی‌ها هیچ واکنشی نشان ندادند، بلکه خبرها حاکی از آن است که نوکیا همچنان به پروژه خود ادامه می‌دهد.
 
این پروژه مهم که تا حد زیادی همکاری نوکیا و مایکروسافت را تحت تاثیر قرار می‌دهد در حال حاضر هنوز در مرحله تست بوده و از هیچ منبعی خبری برای تصمیم نوکیا مبتنی بر استفاده از سیستم عامل اندروید منتشر نشده است.
 
البته خبرهای درج شده در Ctechnology در چین نشان می‌دهد که نوکیا به شکلی جدی روی پروژه اندروید کار می‌کند، به این علت خبرها از چین بیرون آمده  که در حال حاضر پروژه mountain view در دفتر پکن نوکیا دنبال می‌شود.
 
در حقیقت ممکن است که این پروژه با تولید 10000 مدل مفهومی Mountain View به وسیله Foxconn تا به امروز مربوط باشد.
 
مدل مفهومی نوکیا بر پایه سیستم عامل اندروید هنوز در دست ساخت است 1
 
تنها نکته منتشر شده در مورد Mountain View در مورد چیپ Qualcomm Snapdragon 200 82225Q  است که برای سیستم عامل اندروید مناسب است.
 
هنوز هیچ گونه خبر دیگری در مورد اطلاعات فنی این مدل موجود نیست و فعلا منتظریم تا یکی از این گوشی‌های مفهومی به خارج از کارخانه راه پیدا کند.
 
نظر شما چیست؟ آیا نوکیا با اندروید را خواهیم دید؟