انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پدفون جدید معرفی شد: پردازنده Snapdragon 800، دوربین 13 مگاپیکسلی بهتر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پدفون جدید معرفی شد: پردازنده Snapdragon 800، دوربین 13 مگاپیکسلی بهتر 1


هرچند هنوز دنیا آنطور که باید و شاید به محصول هیبریدی و خلاقانه ایسوس روی خوش نشان نداده و آنچنان از این محصول استقبال نشده است؛ اما ایسوس همچنان به توسعه و بهبود پدفون ادامه می‌دهد. این کمپانی تایوانی امروز نیز از نسخه جدید PadFone Infinity با سخت افزار قوی‌تر پرده برداشت.




پدفون جدید از نظر ظاهری بسیار شبیه به نسخه قبلی است با این تفاوت که لبه‌های پشتی با الماس تراش خورده‌اند و علاوه بر آن این محصول در رنگ‌های جدیدی نیز عرضه خواهد شد. تراش‌های پدفون جدید باعث جلوه بهتر دستگاه شده اما هنوز حاشیه دور صفحه نمایش نسبت به بسیاری از تلفن‌های هوشمند امروزی بزرگ‌تر است.
اگردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی زومیت از پدفون اینفینیتی را مطالعه کرده‌ باشید حتما به خاطر دارید که یکی از ایرادهای وارد شده به آن، مربوط به رابط کاربری و بخش نرم افزار بود. حال ایسوس رابط کاربری خود را بهبود بخشیده و نتیجه آن ظاهر زیباتر و ساده‌تر شده است.
پدفون جدید معرفی شد: پردازنده Snapdragon 800، دوربین 13 مگاپیکسلی بهتر 1
پدفون از نظر سخت افزاری نیز بهبود یافته است و حالا پردازنده آن از S600 به S800 با 4 هسته 2.2. گیگاهرتز ارتقاء یافته، که قدرت و بازده آن را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.
پدفون جدید معرفی شد: پردازنده Snapdragon 800، دوربین 13 مگاپیکسلی بهتر 1
پدفون اینفینتی جدید از ماژول 13 مگاپیکسلی بهتر در دوربین خود بهره برده و تصاویر گرفته شده با آن از نویز پایین‌تری برخوردار هستند.