انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نوکیا خطاب به اپل: تقلید بهترین شکل چاپلوسی است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوکیا خطاب به اپل: تقلید بهترین شکل چاپلوسی است 1 Nokia to Apple


چند روز پس از معرفی آیفون 5c -اولین تلفن‌های هوشمند رنگی اپل- تیم مارکتینگ نوکیا، اپل را خطاب قرار داده و آن را به تقلید و الگو برداری از نوکیا محکوم کرده است. نوکیا با این پست خود در توییتر، قصد دارد موفقیت برند لومیا را یاددآوری کند.




دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نوکیا از سال‌ها پیش، عرضه تلفن‌های رنگی را در دستور کار خود داشته و این موضوع در سری لومیا به اوج خود رسیده است. تلفن‌های مختلف لومیا معمولا در رنگ‌های متنوع و زنده‌ای عرضه می‌شوند و حالا به اعتقاد نوکیا، اپل در آیفون 5c از سری لومیا تقلید کرده است.
نوکیا در پست توییتر خود ابتدا نوشته است: «مچکرم اپل» و سپس در ادامه یک تصویر از تلفن‌های رنگی سری لومیا را منتشر کرده و در بالای تصویر نیز این جمله را ذکر کرده است: «تقلید بهترین شکل چاپلوسی است»
نقل قول: Thanks, دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
#Apple Wink دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
pic.twitter.com/x4w3r8Ghcy
— Nokia UK () دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
September 10, 2013

ظاهرا علاقمندان نوکیا از این پس توییتر استقبال گسترده‌ای کرده‌اند و این پست در مدت زمان کمی نزدیک به 40 هزار بار مجددا توییت شده است.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا اقدام اپل برای عرضه آیفون با بدنه پلاستیکی در رنگ‌های مختلف را تقلید و کپی برداری از سیاست نوکیا می‌دانید؟