انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «امپراطور» با صدای «مهدی یراحی» منتشر شد ...
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
از صبح امروز و در سراسر کشور؛

«امپراطور» با صدای «مهدی یراحی» منتشر شد


«امپراطور» با صدای «مهدی یراحی» منتشر شد ... 1


دومین آلبوم «مهدی یراحی» پس از انتشار آلبوم «منو رها کن» که سه سال پیش در بازار موسیقی کشور منتشر شده بود، از صبح امروز و در سراسر کشور توزیع شده است.

«امپراطور» عنوان این اثر است که در آن چهره هایی از قبیل روزبه بمانی , مونا برزویی , زهرا عاملی , رستاک حلاج , امید جامع , سروش دادخواه در بخش ترانه سرایی حضور دارند و آهنگسازی این اثر را نیز مهدی یـراحی , رسـتاک حلاج و امـیـد جـامع انجام داده اند.

سـیروان خسـروی , مـهدی یـراحی , زانیـار خسـروی و خشایار بندار هم قطعات این آلبوم را تنظیم کرده اند تا دومین آلبوم این چهره، آلبومی پر ستاره و سرشار از غافلگیری های خاص باشد. این آلبوم در سیزده قطعه به نام های: عطر تو، امپراطور، دیدار، میراث، مسافر پائیزی، از خودت خبر بیار، با هم نبودیم، سازش، یه چیزی بگو، زمستون، هرجای دنیایی، امشبم گذشت و فراموشی ، تحت امتیاز موسسه «اکسیر نوین» روانه بازار موسیقی کشور شده است. همزمان با انتشار این آلبوم قرار است امشب این خواننده با اجرای قطعات آلبوم جدیدش در برج میلاد روی صحنه برود و دومین کنسرتش را روی صحنه ببرد.

مثل همیشه از شما دوستداران موسیقی کشور تقاضا داریم جهت حفظ حقوق مولفین این اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایید.
آقا حتما بخرینش خیییییلییییی قشنگه
منبعشم فروم خود مهدی یراحیه



«امپراطور» با صدای «مهدی یراحی» منتشر شد ... 1
البومش عالی بود
خوشگله