انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آموزش ایجاد ایمیل در یاهو با دور زدن تحریم جدید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چند روزی هست که سایت یاهو در بخش ایجاد ایمیل جدید کد ایران را از سیستم ثبت نام حذف کرده است و برای همین دیگر ایجاد ایمیل جدید در یاهو برای ایرانیان غیر ممکن شده است، اما اکنون با این روش که در ادامه خواهید دید به سادگی میتوانید ایمیل جدید یاهو ایجاد کنید و تحریم را دور بزنید.

به گزارش سایت تحلیلی و خبری بینانیوز ، یک جوان خوشفکر ایرانی (مهندس نبی کرمعلی زاده) برای مرورگر فایرفاکس افزونه ای را نوشته است که به سادگی کد ۹۸ ایران را به لیست ثبت نام در یاهو اضافه میکند و بعد از وارد کردن شماره موبایل خود کد فعال سازی از یاهو برای شما پیامک خواهد شد.

آموزش :

۱- ابتدا این افزونه را روی مرورگر فایرفاکس خود نصب کنید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/greasemonkey/

۲- سپس این افزونه را که مخصوص افزودن کد ۹۸ به لیست یاهو هست را نصب کنید
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://userscripts.org/scripts/show/177253

۳- اکنون وارد سایت یاهومیل شوید و ایمیل جدید یاهو خود را ایجاد کنید.
بايد در انجمن رفع مشكلات انجمن موضوع رو ميزديدSmile
ببخشید من یک سوال دارم من وقتی یاهو خودم را باز می کنم در قسمت مسنجر گزینه ای با نام چت روم وجود ندارد به نظر شما علت چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
(30-09-2013، 22:01)armin van beuorn نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ببخشید من یک سوال دارم من وقتی یاهو خودم را باز می کنم در قسمت مسنجر گزینه ای با نام چت روم وجود ندارد به نظر شما علت چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟

من اطلاعاتم کافی نیست فقط میدونم یاهو خیلی وقته چتش بسته است و اگر میخواید چت کنید باید از یاهو مسنجر چت کنید که باید برنامه اش رو دان کنید و
نام کاربریتون رو آدرس ایمیلتون بدون@yahoo و www باید وارد کنید پس ورودش هم همون پس ایمیلتونه
این همه کار لازم نیست فقط کافی به جای شماره ایران شماره یه کشور دیگرو بزنیم مثل افغانستان.امریکا و...