انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کتی مگ گراسی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تاریخ تولد
24 اکتبر سال 1983، Ashford، شهرستان ویکلو، ایرلند


نام تولد
کاترین الیزابت مک گراث


ارتفاع
5 "6" (1.68 متر)


بیوگرافی کوتاه


کتی مک گراث، بازیگر ایرلندی، قصد حرفه ای برای خودش را در حرفه بازیگری، در رشته تاریخ در کالج ترینیتی، دوبلین. او پس از فارغ التحصیلی، در روزنامه نگاری مد علاقه مند شد و برای شیوه زندگی و مجله مد، تصویر مشغول به کار است. بعد از این، بهترین دوست او و مادرش، دستیار کارگردان، کمک گرفتن او کار خود به عنوان دستیار کمد لباس در مجموعه "Tudors از" (2007). در حالی که مشغول کار بر روی تولید برخی از کارکنان او سعی داشت اقدام است. راننده بازیگران در سری گذشت او یک لیست با عوامل بازیگران بر روی آن است، به طوری که او نوشت و ارسال عکس ها را به آنها.


موفقیت به دنبال مکگرات اولین بار او را در آسیب TV فیلم (2007) (TV) ساخته شده است. او همچنین موفق به کسب یک نقش کوچک در فوق "Tudors از» (2007) است. شکست بزرگ او آمد، با این حال، هنگامی که او را به عنوان شیطانی مورگانا در BBC ضربه سری "مرلین" (2008) ساخته شد. نقش بیشتر به دنبال، از جمله در اولین کارگردانی مدونا (2011).
بیوگرافی فیلم کوتاه توسط: ناشناس


علامت تجاری


روشن چشمان آبی


چیزهای بی اهمیت


دارای یک خال کوبی بر پشت او است که می گوید: «خلوص».


تحت جوآن Bergin، طراح صحنه و لباس در مجموعه ای از "Tudors از" (2007) کار کرده است.


پس از هشت ماه با شغل مد خود را در مجله تصویر بی غرض شد. بهترین او و مادرش دوست، یکی از بالا 1-دستیار مدیران در ایرلند، به کار کرده بود در "Tudors از" (2007) و داد کتی شغلی در گروه صحنه و لباس نشان می دهد به علت تجربه قبلی او در صنعت مد کار، با این حال، کتی هیچ تضمین و قولی مبنی بر این که حتما 'T می دانید که چگونه به دوختن و هیچ دانش یا تجربه در طراحی صحنه و لباس بود.


نشان داد او را به تبدیل شدن به یک بازیگر هرگز آرزو. او هیچ آموزش رسمی اقدام در خارج از اجرای برنامه در نمایش های مدرسه ای بود و حضور در مدرسه درام. او مشغول به کار بود به عنوان دستیار کمد لباس "Tudors از" (2007)، هنگامی که یک زن و شوهر از تولید کنندگان و کارگردانان نمایش به او نشان می دهد سعی کنید اقدام است. او علاقه مند نیست، تا زمانی که او را دیدم چه راحت تر شغل بازیگر نقش اول زن را در مجموعه نسبت به کار خود را در کار ساعت های طولانی و سخت، در لباس به عنوان دستیار کمد لباس. این باعث شد او را به اقدام و او را برای اولین بار بر روی صفحه نمایش خود را در خسارت (2007) ساخته شده است (TV) است. او بعد از متقاعد مدیر "Tudors از" (2007) به او در بخشی از این مجموعه را به من بدهید.


همکاری چندین شغل قبل از تبدیل شدن به یک بازیگر نقش مکمل زن: در استودیوی پر سر و صدا، در یک نوار کوکتل، به عنوان یک هنرمند را برای لوازم آرایشی MAC، مجله تصویر، کار کرده و به عنوان یک دستیار کمد لباس "Tudors از" (2007) است.


در مقایسه به ترین بازیگران مشتاق، گرفتن کار به عنوان یک بازیگر به سرعت برای او اتفاق افتاده است. او برای اولین بار بر روی صفحه نمایش خود را در خسارت (2007) (TV) ساخته شده است. بعدها در همان سال، او را قادر به گرفتن یک عامل اکتبر سال 2007، زمانی که یکی از "Tudors از" (2007) رانندگان خدمه به او یک لیست از بازیگران محرمانه با جزئیات عوامل همه بازیگران در آن بود، چند ماه بعد، در ژانویه 2008، او برای "مرلین" (2008) و یک مجموعه منظم شد.


تنها همسر بازیگران برجسته در "مرلین" (2008) یک بازیگر به طور رسمی آموزش دیده است که نه.


او با استفاده از طبیعی لهجه ایرلندی او را در سریال "مرلین" (2008)، در حالی که او شرکت ستاره، ایرلندی بازیگر کالین تقلبی مورگان لهجه انگلیسی. کتی تقریبا نقش خود را دریافت نمی کند چرا که "مرلین" تولید دو بازیگر صحبت کردن با لهجه ایرلندی در این سری می خواهم نیست، و آنها آماده بودند تا او را برای نقش را رد اگر او می تواند انگلیسی را صدا نیست، این است که اگر کالین می تواند لهجه انگلیسی ناخن اولین بار نیست.


او خواهر کوچکتر از امیلیا فاکس در هر دو "مرلین" (2008) و "ملکه" (2009) را ایفا کرده است.


دوست با کالین مورگان.


نقل قول شخصی


موفقیت سریع خود را به عنوان یک بازیگر]: این بیت دارای گونه های برامده بود، واگذار شده است. چه اتفاقی افتاد این بود که من به وضوح می دانستم که همه ["Tudors از" (2007)] خدمه به خوبی، و یکی از رانندگان به من داد یک لیست از بازیگران محرمانه با جزئیات عوامل همه بازیگران بر روی آن، و من به آنها نوشت. من از آن برداشت کردم، و "مرلین" (2008) در کنار تنها چند ماه بعد آمد. پس من برنده قرعه کشی! احساس می کنم کاملا بد است که همه مذاکرات در مورد چه دشوار است برای به دست آوردن جای پایی در کسب و کار [بازیگری]. اکثر بازیگران تقلا کردن برای سال ها. به عنوان مثال، هر کس که در "مرلین" (2008) بود چهار سال در مدرسه درام، اما من فقط lucked